Jom Klik

Monday, January 6, 2014

Friday, January 3, 2014

Sekolah Agama Rakyat








Ari ni bermula la twin sekolah agama. Sekolah agama die hanya belajar pada ari jumaat dan sabtu sahaja. Bermula jam 8.00 pagi sehingga 12.00 tengahari.


Sekolah agama ni yuran murah ajer. Seorang 15 inggit. Bayaran daftar die pun 15 inggit.

Encem dan ayu pulak mytwin ni. Hehehe....


- Posted using BlogPress from my 3310

Thursday, January 2, 2014

Ari Pertama...


Pejam celik, pejam celik dah mula mytwin sekolah tadika balik. Balik jer dari sekolah tecer dah bagi buku untuk membalut.






Rase dah ilang skill nak balut buku ni. Hahaha..... Dah lame tak balut buku tau tak. Akhirnyer... Tak siap jugak balut buku ni. Sambung la esok pulak. Kat Ganu coti ari minggu kan.

Nota kecik: azam 2014 seari sekurang-kurangnyer 1 pic mytwin. Pastu nak buat simpanan secara besar-besaran gitu. Bahaha.....








Pic pada 02.01.2014. Eh semalam boleh lupe la plk.....


- Posted using BlogPress from my iPad

Wednesday, January 1, 2014

Selamat Datang Tahun 2014






Doa daku agar tahun ini lebih baik dari tahun lepas. Walau pun menghadapi zaman kenaikan barang. Semoga daku akan lebih tabah... Semoga daku lebih rajin mengupdate blog gitu. Hehehe....

- Posted using BlogPress from my iPad

Popular Posts