Jom Klik

Sunday, December 23, 2012

Durian Crepe & Stawberi Crepe



Salam 1 Malaysia yer.... Semalam 1 ari PR kerinduan kerana tak dapat mengunakan ipad kesayangan. Semuanyer gara-gara ipad PR diblock. Tension...tension sungguh..... Bukan sebab bil berokbank tak bayar ek. Ipad diblock kerana password telah diset. Time PR tido ade pulak yang curi-curi main ipad. Last-last ipad kene block. Ade yang paham??? Orang yang pakai ipad mesti paham... Hehehe.....


Ok...ok....ok....berbalik dari tajuk n3. Wow.... PR tengah mengila nak merasa semua makan yang baru muncul ni. Sebelum ni dah pavlova. Mmm.... Memang tak sesuai gan tekak ku... Muahaha.....






Dah cuba DC gan SC. Cuba cerita sikit ok ke x??? Bagi pendapat PR la ek... Tiade hasutan dari sesiape pun ek.... Kalau DC tu ok la yer. Tapi PR makan 1 mulut jer. Sebab mase tu PR selsema, ubat selsema kene makan. So lain kali kene oder lagi. Hehehe.....


Kalau SC tu memang kompem tak nak oder lagi. Mungkin la, sebab PR ni kureng makan stoberi kot. Harge DC gan SC ni??? Hege die 10 hinggit 1 bekas ni. Dalam die ade 5 DC atau SC.


Nota kecik: tuk esok dah oder anggur cripe gan jagung cripe. Nanti PR cerita ok ke tak....


Mood: tengah mengiler merase semua cripe-cripe yang batu tumbuh bak cendawan.....


- Posted using BlogPress from my iPad

14 comments:

  1. dah rasa hari tu... oklah... cuma tak boelh makan banyak sangat... cepat muak...

    ReplyDelete
  2. dah macam2 jenis crepe dh pulak~

    ReplyDelete
  3. cuba crepe milo..

    oh.. ipad ada paswood.. thanks bkongsi ya pb

    ReplyDelete
  4. saya lebih mampu makan durian banyak ulas dari makan durian crepe sebijik. Mungkin terlalu rich. Tapi sedap kan?? :D

    ReplyDelete
  5. strawberry crepe pun ada .... wah.... munna baru cuba buat DC je

    ReplyDelete
  6. wida paling suka DC & SC. kalau jagung tu..x sedap. walaupon wida penggemar jagung..tapi bila buat crepe, x sesuai!!

    sekian..report saya, hahaha

    ReplyDelete
  7. Janji dah merasa oklah PR. Tempat PR banjir tak?

    ReplyDelete
  8. Chef yang buat Durian Crepe ni, memang tengah buat duit sekarang nih!

    ReplyDelete
  9. sy x paham sbb sy x pakai ipad....hehe

    ReplyDelete
  10. perghh citer bab DC ni memang nak tegelak pn ada.....memula saya ni jakunn jaa nak makan DC, sampai sangguplaa pg belajar bagai nak hasilkan DC..bila dh teror buat sndiri, ari-ari ngadap Dc sampai darahpn naik..hahahahahha mana xnya, awai pg hentam dh DC.. la ni xlalu dh..muak rs...hihihihii

    BTw dc ni sngt sedap bila makan swaktu cuaca panaspanas...

    ReplyDelete
  11. Baru rasa sekali hari tu... Enak lazat tapi tak boleh banyak, cepat muak.

    ReplyDelete
  12. Salam kak..
    wahh..byknye perisa crepe ni..akak order ngan sape??


    nk try jgk la.. huhuhu

    ReplyDelete

Popular Posts