Jom Klik

Monday, November 25, 2013

Graduation Day


Bertempat di dewan Berlian Hotel Permai Inn Kuala Terengganu. Pada 22 November 2013 pada ari jumaat jam 3.00 petang. Telah berlangsung 'graduation day' tadika Taman Cahaya. Bermacam-macam persembahan telah diadakan.

Pembukaan majlis bacaan doa oleh wakil pelajar.






Rokers betul yang baca doa ni. Hehehe....

Kemudian ucapan dari wakil pelajar. Jangan terkezut. Die speking london lagi ko...Keh...keh...keh....





Rappers tu......


Persembahan pertama majlis telah diserikan dengan tarian jong-jong inai. Cik Puan Aisyah salah seorang penari tarian tersebut.



Kecik jer nampak anak daku kat belakang


Disamping itu jugak cabutan bertuah diselang dengan persembahan. Tuan Aiman pulak membuat persembahan tekwando die la.






Ade jugak pertandingan karok oleh anak-anak ini. Tuan Aiman telah menyanyikan lagu putih-putih melati. Mana kala Cik Puan Aisyah telah mendengangkan lagu balik kampung.









Nyanyi la anak-anak semua. Ibu dan bapak nak menjamu selera dulu ek...









Tidak keinggalan jugak pertandingan memakai lampin. Ini untuk anak-anak pra tadika...





Ayah tukang pakai lampin yer. Bukan si ibu. Untuk anak-anak pra tadika ni telah diadakan pertandingan anak yang paling comel.






Pening ibu bapa nak pilih yang mane satu yang nak jadi juara. Semua pertandingan diadili oleh ibu bapa sendiri. Paling last mesti la penyampaian hadiah yang berjaya. Serta anugerah untuk pelajar yang terbaik di dalam ketogori masing-masing.

Alhamdullilah.... Cik Puan Aisyah telah mendapat anugerah 3rd best student for 5 years. Manakala Tuan Aiman mendapat anugerah best attendance 2013. Tahniah my twin. Mummy bangga dengan kamu. Usaha lagi untuk mase depan yer sayang....













Salah seorang pelajar yang telah graduat. Di samping itu jugak si comel ni mendapat anugerah pelajar paling krativiti. Masuk pertandingan mewarna die menang. Tengok tuan pun dah comel. Hehehe.... Dik.... Nanti-nanti boleh la print resume yer. Boleh la carik kerja pulak. Kan dah graduat. Keh...keh...keh...

- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

  1. comel diaorg...kecik lg dah merasa pakai jubah...huu saya da besar baru merasa kot..

    ReplyDelete
  2. Makchaq paling suka tengok persembahan budak2 kecik... persembahan apa pun memang comei sangat...
    Tahniah untuk kedua2 kembar tu..

    ReplyDelete
  3. kak, itu baru grad tadika, esok² kalau grad kolej ke U ke mahu lagi grand ye kak?

    ReplyDelete
  4. wah...buat kat hotel. hihihi, bertuah budak2 tadika zaman sekarang

    ReplyDelete