Jom Klik

Wednesday, October 19, 2011

Wordless Wednesday #13

Jom pakat cari kucing



Nota kaki: Pandai-pandai la kau orang cari yer. Sape yang rabun sila pakai cermin mata

13 comments:

  1. rasanya kat sebelah kiri..miaw2 tuh belang2?mmg dah rabun pun..huhu

    ReplyDelete
  2. manade ade kucing dalam ni..


    xde2..

    da pakai spek pn x nampk ni.. :p

    ReplyDelete
  3. biar betoi...tak nampak kucing pon..tipu~

    ReplyDelete
  4. adoi! naik juling cari kucing ha! dah lah mmg rabun, baru juga lepas operate mata pulak tu...

    sah tak nampak saya...huhu

    ReplyDelete
  5. berpinar mata~~

    *ke kucing tu da kena kambus? keh keh~

    ReplyDelete
  6. dh pakai cermin mata pon x nmpk lagi ni sis..

    ReplyDelete
  7. haha semalam dh jumpa kucing nih so arini cari jugak walopun juling mata jadiknya..kucing tengah melangakh di sebalik rumput hijau kat tangah2 pic tuh..hehe

    ReplyDelete
  8. Dah pakai dah cermin mata tp x jumpa jgklaa....huhu.

    ReplyDelete
  9. ade nmpak cam bayang2 kucing ade la..

    ReplyDelete

Popular Posts