Jom Klik

Monday, October 24, 2011

Ari Ni Bad Mood... Sowi

Salam,....
Dah la bersiaran lambat
Ade pulak manusia ni 
Menyentap mood PR di pagi hari
Kalau kau orang jadi PR
Kau orang marah tak
Kalau orang cerita bende yang tak betul
Jangan ingat kau guna syurga, neraka
Kau akan masuk syurga
Ingat belum nak menghukum orang
Cermin diri tu dulu
Kalau kau tak cukup cermin
Aku boleh belikan cermin same besar dengan hotel felda tau
Pandai kau menyembunyi kesilapan kau ek
Tak pe.....
Tuhan nampak ape yang kau buat kat aku malam tu
Die lebih tahu
Dasar PENIPU.....
Orang lain boleh percaya kat kau
Aku ade report polis, laporan perubatan, saksi
Tak kira kawan aku ke doktor yang merawat aku malam tu
Die orang boleh jadi saksi tau
Jangan ingat kau guna Nama Tuhan
Kau akan terlepas
Aku sekarang ni tengah marah giler
Sebab kau....
Ingat tu
Jangan sampai aku heret kau kat mahkamah
Mase tu jangan nak melutut depan aku
Sebab AKU DAH BENCI BENAR KAT KAU...........

Nota kecik: Bile PR berlembut orang naik kepala. nape manusia jadi macam ni?????

16 comments:

  1. Nampak serious nie PR sampai nak pergi mahkamah. Mesti kes besar dah nie...

    ReplyDelete
  2. sabar yer sis...
    Allah tu pasti berada di pihak yg benar..

    ReplyDelete
  3. sabar kak...semoga semua nyer dieprmudahkan..

    ReplyDelete
  4. marah benar kawan ku ini
    sabar sebahagian daripada iman
    kebenaran pasti tiba juga.

    ReplyDelete
  5. moga orang berkenaan cepat sedar diri..

    ReplyDelete
  6. Allah sedang mengujimu..bersabarlah kak..apapun semoga semua urusan dipermudahkan..

    ReplyDelete
  7. Uishhhhh..marah betul PR ni....Sabar..cuba story apa story nya..

    ReplyDelete
  8. jangan gitu kak,bykkan bersabor...manusia ni biasalaa kak macam2 jenis.

    ReplyDelete
  9. marah benar ni... sabar ye...... manusia macam2 ragam...

    ReplyDelete
  10. Berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul. Memang susah nak bersabar tapi cuba juga sedaya upaya tahan sebab kalau tidak, sama sajalah kita dengan orang yg berbuat kejahatan pada kita tu. Bior lantak ke dia.

    ReplyDelete
  11. Istighfar pr, org cam ni mmg ada dlm hidup kita. Kita kena pandai nak handle, minta petunjuk Dia... Dia pasti bantu kita yg teraniaya dlm apa bentuk pun... Be strong k...

    ReplyDelete
  12. bile kite marah syaitan lgi suke...ambil wuduk tok tenang kan fikiran..insyaallah...akn tenang sikit...

    ReplyDelete
  13. sabar yer...pasti ada hikmah di sebaliknya

    ReplyDelete
  14. kenapa ni PR? Nampak serius benar.

    ReplyDelete

Popular Posts