Jom Klik

Friday, December 31, 2010

Selamat Tinggal 2010, Selamat Datang 2011

ho...ho...ho.... selamat tinggal tahun 2010. Semoga kenangan manis atau pahit akan menjadi kenangan & pengajaran pada thn akan datang. So ape lg bina lah azam2 br yg akan membina kehidupan anda agar lebih membina di masa hadapan. Dan kalau azam lame yg tidak tercapai tu bawak2 la ke depan yer..

 



Tahun 2011 ape azam kau org. Azam aku tahun ni berharap semua kenangan pahit thn 2010 tdk akan berulang pd tahun 2011. So azam thn 2011 aku yg paling teruja ialah nak simpan RM 500 sebln. Tp simpan nak beli ape ek???? Simpan dulu Puan Rozie... Lepas tu br pikir nak beli ape yg patut tau. Aku jugak harap kehidupan akan bertambah baik & akan ceria selalu.



Dan azam aku yg paling mencabar bg diri aku & minda aku ialah nak naikkan berat badan menjadi 50kg. Boleh ke??? Hu...hu...hu... Berat badan ku sekarang tak sampai pun 50kg. So ia akan menjadi cabaran bila org seperti aku ini yg susah giler nak naik berat badan & senang giler nak turun tak perlu diet. Boleh ke hasrat aku yg 1 ini akan tercapai......

Kepada anda semua SELAMAT TAHUN BARU.....



No comments:

Post a Comment

Popular Posts