Jom Klik

Thursday, December 30, 2010

Yes.... Malaysia Juara

Cemas jugak keadaan semlm. Tengah mkn pun blh sampai berhenti. Tu la keadaan aku dgn myhubby semlm tengok bola. Rase semlm mcm ni la tengok bola, tido bola, mkn bola la... Ha...ha...ha... ade ke yg sanggup mkn bola ye???? Ape2 pun ucapan tahniah buat pasukan HARIMAU MALAYA kerana telah berjaya menjuarai piala suzuki. Dgn ini dpt la menjulang nama Malaysia di mata dunia. Kan br semua org tau rakyat Malaysia boleh lakukan. Tak dilupakan kepada jurulatih K Rajagopal yg membimbing pasukan Malaysia sehingga ke tahap ini.






Bila aku tengok pic ni. Teringat zaman mula2 aku berjupe dgn myhubby. Die bersama2 salah seorang pemain dlm pic ni. Jeng...jeng...jeng.... cuba teka siape die???? Ahaks aku tak blh bg tau kat cni tau. Pisttt.... Biarlah rahsia. Semangat betul la tengok bola semalam sampai myhubby melompat bila Malaysia menjaringkan gol. Nak buat aku dgn myhubby memang kaki bola.....





So rumusannyer kalau kite bersungguh2 insyaallah akan berjaya. Janji kena ada usaha. Tahniah kepada pemain, jurulatih serta seluruh rakyat Malaysia yg tdk berhenti2 menyokong sehingga ade yg suara yg serak tau...

1 comment:

  1. yeay malaysia boleh ! hee. hey nice blog :)
    follow me back oke sweeety :)

    ReplyDelete

Popular Posts