Jom Klik

Thursday, February 14, 2013

Mengidam Biskut


Tajuk N3 macam dah orang mengandung.... Ok...ok...ok..... Daku tak mengandung ek. Hehehe..... Tak tau la mulut terasa sangat nak makan biskut kacang. Pergi sabasun rupernyer tiade. Huhuhu.....

Last PR bodek YAYA AZURA... makan jugak die pujuk rayu ku. Hehehe...






Mula-mula nak makan biskut kacang jer... Last-last mate ku dah terpinar-pinar tengok biskut. Tengok la berape biskut ku sambar ari ni.... Ni pun tahan nafsu tau. Kalau tak berapa banyak ku tapau biskut...

Nota kecik: mood diet dah mula berkurangan....


- Posted using BlogPress from my iPad

9 comments:

  1. makan biskut atau kacang ni mmg boleh jadi ketagih kalau tgh syok tgk TV...hahaha

    ReplyDelete
  2. Saya pun suka pegi kedai biskut timbang camni. Kat pasaraya ada banyak jenis, puluh-puluh jenis sampai rambang mata nak beli. Tapi saya tak berapa gemar nak makan, semua borong utk anak-anak saja.

    ReplyDelete
  3. makan 2 ketul jer..dok padan gi teman beli..ahhaha

    ReplyDelete
  4. aa la..saya ejak lepas pantang aritu... pantang betul nampak biskut.. suma nak.. skrg ni, stok biskut wajib ada kt umah..

    ReplyDelete
  5. salam..

    lama juga tak makan biskut kacang, kat terengganu je ada. betul.

    dulu balik kg selalu borong bawa balik tempat belajar ;)

    ReplyDelete
  6. Cuba wak semekut sendiri...sedak sokmo

    ReplyDelete