Jom Klik

Thursday, September 12, 2013

Ari Ni...


Hari ni daku boleh berpakaian bebas. Bebas dari baju unifom sekolah.








Ari ni xtivi bebas kat sekolah. Ade mewarna dan bagai ikut kehendak die orang. Baju pun suka ati jer. Tuan Aiman syok duk main ipad kat belakang. Tak sempat nak snap pic. Dalam ati berdetik.... "Dah besar twin ku ini. Semoga menjadi anak yang soleh dan solehah yer nak".

- Posted using BlogPress from my iPad

10 comments:

  1. dah besar dah. moga jd anak solehah.. : )

    ReplyDelete
  2. Semoga keduanya menjadi anak yang soleh dan solehah. :)

    ReplyDelete
  3. Ameeen ...insyaallah menjadi anak2 yang soleh....

    ReplyDelete
  4. Doa setiap ibu sama - tak pernah lekang setiap hari kan Rozie...

    ReplyDelete
  5. amin2.... best lah tak pyh pakai unipom je

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum
    tomeynya bila bertudung...kena pakai tudung hari2 ni ;)

    ReplyDelete
  7. dah comey la anak2 aunty neh..
    rindunyaaaa dgn dak twins~

    sobsobsob~

    ReplyDelete

Popular Posts