Jom Klik

Sunday, September 4, 2011

Kembali Sudah

Salam untuk semua... 
Setelah lame bercuti. 
Ari ni PR akan kembali bersiaran seperti biasa. 
Ahaks...
Sedap beno yer dapat cuti berhari raya. 
Dapat pulak tahun ni balik kampung kat Kelate
Best sesangat 
Balik rayer 5 ari rase tak cukup la pulak
Nanti selepas PR edit semua pic rayer
PR akan tonton untuk kalian semua...
Sekian...

Nota kaki: Ari ni keje tapi tak de mood lagi. Dah puas seru tapi masih tak datang. hu...hu...hu....

6 comments:

  1. sama la mood kita pon tak datang2 ni. p berjalan raya agaknya mood ni. huhu

    ReplyDelete
  2. seru la mood tu...hehe..meh kita citer2 flashback sebelum syawal :)

    ReplyDelete
  3. KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)

    ReplyDelete
  4. mesti byk sgt pic raye tu kan..cpt2 update dlm blog..

    ReplyDelete
  5. salam kembali Rozie.. mesti sronok beraya sakan kan.. ehe

    ReplyDelete
  6. Mood Kelaut yer..hehe...biasalah awal2 ni...hati masih rasa nak beraya jer lagi

    ReplyDelete

Popular Posts