Jom Klik

Monday, December 26, 2011

Perhatian

Kepada semua rakan-rakan bloger. Di sini PR ingin memberitahu satu berita yang mengemparkan. hi...hi...hi...
Kepada sesiapa yang pernah atau teradd HISHAM WAHAB di FB. Diminta remove die seberape segera. Bukan ape die tu seorang kasanova. Ingat saje-saje ke PR buat n3 KASANOVA STACY ari ni. Die tu pandai jerat perempuan. Kaki penipu tau tak. Jangan sesekali termakan pujuk rayu die. Die memang kaki kencing. Mengikut maklumat die ni mengaku sebagai polis trafik KL. Mesti tinggal kat KL kan.... Nak Pic ke?? Kalau ade permintaakn akan PR upload kan..... 

Sekian.....

Sila berhati-hati dengan orang ini.

7 comments:

  1. bulih gak nak letak gambar tu...

    ReplyDelete
  2. Nak tau muka x en encem pun boleh jadi kasanova. Kaki tipu perempuan lak tu. Geram betul la

    ReplyDelete
  3. Mcm2 boleh jadi kat dunia serba canggih skrg ni,yg penting jgn mudah terpedaya...

    ReplyDelete

Popular Posts