Jom Klik

Sunday, October 21, 2012

Tahniah TRW



Salam.... Bz...bz...bz... Tak sempat nak menerjah atau nak malayan n3. Huk...huk...huk... Tapi semalam boleh ajer melayan bola. Tanyer sokong mane??? Mesti la TRW... Kau nak kene buang negeri. Geram ajer nak melayan bola dalam stadium dari depan tb. Tapi nak buat macam mane ek. Tak de rezeki la. Hehehehe....

Semalam memang giler gelombang merah. Memang terujer la tengok pengokong TRW. Biar ape pun orang kate. PR tetap akan sokong TRW.







Kau orang tengok ade tak warna lain. Merah ajerkan. Tak sia-sia datang dari jauh sokong team diorang ni. Tapi memang la. Rakyat Kelatan memang giler bola termasuk ku. Hehehehe.... Ape-ape pun ucapan tahniah buat pemain, bermain habis-habisan sehingga saar akhir perlawanan. Dan berjaya membawa pulang 3 piala di negeri sendiri. Biar la ade yang mengata pemain kelantan satu-satu jatuh macam nangka. Sape ek??? Hehehe... Lu pikir lah sendiri. Jatuh macam nangka pun menang tau. Jangan jeles....





Go...go..go... TRW. Semoga kecemerlangan akan kekal....

- Posted using BlogPress from my iPad

14 comments:

  1. tahniah...
    x sia2 penuh satu stadium

    ReplyDelete
  2. tahniah...
    semangat kesukanan..
    jemput singgah sini kak utk saa2 kemenangan

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/10/milik-kelantan-jua-akhirnya-tahniah.html

    ReplyDelete
  3. fiq dah tertido masa tgk match smlm. pastu bgun2 blur xtau saper menang. hehe

    ReplyDelete
  4. saya sokong dua2 kak... kikiki

    ReplyDelete
  5. skarang ni mmg zaman kelantan power..ehehehehehe

    ReplyDelete
  6. actually TRW tu shorform untuk ape..

    p.s / malas nk search kt google hehehe....

    ReplyDelete
  7. gomo kelate gomo :p


    p/s: tak minat sgt tgk bola, tp amek tau jugak sape menang.hihi

    ReplyDelete

Popular Posts