Jom Klik

Sunday, August 21, 2011

Sekali Lagi


 
Salam untuk semua... Di bulan ramadan yang mulia ni. PR ade la sedikit mase untuk melayan movie. Bukan ape tahun ni kan malas nak buat biskut rayer. So PR akan mendera kakak-kakak untuk membuat biskut rayer. So dengar lah rintihan dari adik kalian yang tak berapa nak kejam ini (ha....ha...ha....) 

PR ambik movie ni selepas PR mengodek (ha...ha...ha.... Padahal copy je) komputer-komputer budak opis PR. Sebab bosan keje tak dapat nak buat lappy yang tak berape nak ok lagi. PR pun mengambil keputusan melayan la movie-movie yang ade di dalam ext hd PR. Setelah melihat ext hd. Mak ai.. Banyak lagi movie yang tidak dilayan oleh PR. Movie pertama yang dilayan ialah SEKALI LAGI.
Movie ini dilakonkan oleh Shaheizy Sam dan Lisa Surihani. Jangan lupe pelakon kanak-kanak yang comel itu iaitu Mia Sara. Geram la tengok muka die.

Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. 

Movie ni memang boleh di layan. Air mata pun boleh mengalir tau. hu...hu...hu.... Sesiape yang belum melayan movie ni boleh la melayan ek. Tak bosan punyer.....

6 comments:

  1. slm. cerita ni bgus, cuma ending x bes. tbe2 je pmpn yg jahat tu nak mengaku... x logik.

    ReplyDelete
  2. huhuhu...tak tengok lagi tuh. baca sinopsis di tulis cam best jer

    ReplyDelete
  3. Bole tak layan citer romantik sorang2? Hheee....

    ReplyDelete
  4. ada jugak cite ni..tp asyik x dan nak layan..hehe

    ReplyDelete
  5. prince suke tgk cite ni..best..layan la

    ReplyDelete
  6. movie nie masa kuar kat wayang tak brp laku kan huhuhhhh

    ReplyDelete

Popular Posts