Jom Klik

Monday, January 30, 2012

Upin & Ipin D'Sabasun

Bermula 25.01.2012 sehingga 28.01.2012 upin & ipin bertandang di hypermarket Sabasun. Pada ari last die orang d'Sabasun. PR telah bertandang di ctu untuk membeli ape yang patut. Sampai ajer dah tertengok kain rentang upin & ipin. Ape lagi sitwin suka sangat la. Tapi mase tiba tu upin & ipin masih belum kelihatan. Ambik jer kesempatan yang ade untuk membeli barang dapur sedikit. 


Siap membayar, banyak kelihatan yang mula menunggu upin & ipin di pentas mini di dalam Sabasun. Memang ramai sangat. Sowi yer.... Sitwin hanya dibenarkan duduk di dalam troli sahaja. Lame jugak la nak menunggu kemunculan upin & ipin ni.




Ni acara pertama. Iaitu pertunjukan silap mata. Tak sempat nak abis PR dah mula nak mengundurkan diri. Bukan ape ari tu memang penat sangat. dari pagi keluar menyelesaikan kerja yang tertunggak dari minggu lepas lagi. Badan memang dah tak bermaya. Memang sitwin tak puas ati. Tapi pandai, pandai la saiko sitwin ni. 



Ini lah kesudahannyer. Seharian keluar cik Aisyah kepenatan sangat-sangat. Akhirnyer tertido, makanan masih ade di tangan. Tu kes memang terlampau penat.

4 comments:

  1. Salam Pena Rozie,

    Memang letih sangat dah tu ,sampai tidur pun sambil duduk....

    ReplyDelete
  2. bestnya sitwin dpt tgk upin ipin.
    kalau lepas kat luar troli..susahlah nak mengejor nanti.
    sy yg sorang ni pon x larat nak monitor..ini kan dua org

    ReplyDelete
  3. kalau bawak mek merah g mesti dia teruja tgk upin ipin

    ReplyDelete

Popular Posts