Jom Klik

Wednesday, February 29, 2012

Wordless Wednesday @ 29.02.2012




Nota kecik: Dah lame tak bersiaran. Rindu sangat tapi ade misi yang penting harus diselesaikan dengan segera. Nanti citer yer....

17 comments:

  1. tapi kan kak sekrg ni lelaki bukannya nk tujuk perangai sebenar semasa bercinta...tapi bila lepas kawin ..haaa terbongkaq semuanya...nyesal pun tak guna...

    setuju tak :)

    ReplyDelete
  2. tambah 1 lagi. suka lelaki yg kelakar.hehe

    ReplyDelete
  3. Semua wanita idamkan yg begitu PR...

    ReplyDelete
  4. Sila selesaikan misi anda dulu.. :)

    ReplyDelete
  5. suami adalah pembimbing isteri anak anak

    ReplyDelete
  6. nak jumpa yang complete gitu memang payahlah, lengkap sini kurang sana, lengkap sana kurang sini tu biasa...itu barulah melengkapi

    ReplyDelete
  7. semua ciri2 tu adalah idaman setiap wanita...bersyukurlah seandainya dapat...:)

    ReplyDelete
  8. mgkin ade yg complete gitu kak PR tp nak dpt tu yg susahnya sbb x ramai kan skrg ni,huhuhu....

    ReplyDelete
  9. kaki selain kaki pukul boleh la?hehe
    *kaki ayam, kaki bangku, kaki bola, dll

    ReplyDelete
  10. Silent Reader...Salam perkenalan

    ReplyDelete
  11. lamanya menyepi..... semoga ceria selalu di samping keluargaa...

    ReplyDelete
  12. susahnya nak cari yang semua ada... hehehe

    ReplyDelete

Popular Posts