Jom Klik

Monday, August 5, 2013

Almond London


Semalam tak sempat nak melawat kekawang. Maklum la ari rabu dah coti. Semalam kene sattlekan semua claim dak-dak opis. Dah dekat nak rayerkan. Pastu PR nak coti panjang. Bos sound gak... "lame cuti" hehehe.... balik kampung bos. Balik dari kerja semalam sempat membikin almond london gitu. Biskut terakhir yang duk dalam list biskut rayer tahun ini.






Menjenuh jugak nak siapkan satu adunan ni. Dibantu sekejap oleh Cik Puan Aisyah. Mula-mula ok lagi. Pastu die duk main-main la pulak. Buat biskut ni memang seronok. Tapi tag mencelup coklat tu yang leceh. Rase ade sape-sape tak yang nak upah bahagian celup coklat ni.





Pagi tadi sebelum pergi kerja ini ajer yang siap. Harap-harap balik kerja nanti dapat la mencelup semuanyer. Boleh membikin kuih siput pulak. Hehehehe.... Baju tak kemas lagi... Nak balik kampung ni. Adoi.... Rase macam dah tak cukup tangan sudah.... Moga-moga semua dapat diselesaikan dengan sempurna. Amin....


- Posted using BlogPress from my iPad

13 comments:

  1. Salam Ramadhan Rozie

    Nyam nyam

    ReplyDelete
  2. kena gi Tganu lah ni kalau nak makan almong london..hahaha

    ReplyDelete
  3. buat sendiri lagi puas hati.. boleh letak berapa banyak bahan yang kita nak.. ;)

    ReplyDelete
  4. Almond London.. antara kuih raya fofular.. selamat balik kampung .. hati-hati dijalan raya, selamat eidul fitri dan maaf zahir batin

    ReplyDelete
  5. sedap ni..slm singgah & ucap selamat hari raya maaf zahir & batin yer !

    ReplyDelete
  6. Akak malam2 lepas terawikh celup sikit-sikit makan 3 hari jugak la...ahahaa...

    ReplyDelete
  7. kuih paling popular..selamat hari raya PR...maaf kalau ada terkasar bahasa komen..

    ReplyDelete
  8. almond london tu mmg fav saya lah...huhu

    ReplyDelete
  9. Kita pun buat biskut ni gak. Tp buat versi bulat je.

    ReplyDelete
  10. MJ dulu kuih ni kuih wajib buat, tp tahun ni tak buat sbb tak sempat :)

    ReplyDelete

Popular Posts