Jom Klik

Friday, August 16, 2013

Hari Raya Pertama


Seminggu menyepi diri...
Hehehe.... Jangan marah yer
Cbuk nak buat persiapan raya
Serta beraya kat kampung
Balik kampung pun bertolak dalam tengahari di hari raya pertama
Walau opis dah bagi cuti seari sebelum raya
Tapi cbuk jugak
Siapkan rumah mak dahulu
Maklum la nanti PR pulang beraya lama dari orang lain
Orang lain balik 3,4 ari jer....
PR beraya kat kampung esok keje ari ni baru pulang ke Terengganu






Mak pun pulang jugak kat Kelantan
Tapi sekejap jer la
Tu yang anakda cbuk mengemas rumah
Biskut bagai dah siap dalam bekas...
Mak balik Terengganu tak de la kelam kabut sangat
Story mory ckit-ckit yer PR citer....

Nota kecik: terpaksa pulang awal dari perancangan kerana atuk pulang ke rahmatullah semalam... Al-fatihah


- Posted using BlogPress from my iPad

5 comments:

  1. إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya kak..jemput raya rumah

    ReplyDelete
  3. takziah pd PR sekeluarga..semoga rohnya ditempatkan dlm kalangan orang beriman...

    p/s memang cantik kaler ni..

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya.ampun dan maaf andai sepjg kita kenal dlm blog..ada komentar sy yg bikin hati otg tue tersentap.

    ReplyDelete

Popular Posts