Nak dijadikan cerita.... Aku mendapat bil broadband ku yang terbaru. Yang sedihnyer aku terlebih bayar tau. Broadband tu dah aku potong linenyer. Sbb aku ade ambik yang pakej baru. Semasa aku pergi nak memotong line tu. Pegawai kat ctu cakap aku kene bayar bil semasa dulu baru boleh potong. Aku tak kisah la kalau kene bayar pun. Walau pun bil tak sampai lagi kat tangan aku. Nah kau....................
Terlebih bayar kau..........
Mase rehat tadi aku pun terhegeh-hegeh nak pergi sattlekan masalah ni. Aku bukan ape duit lebih yang dah terbayar ni nak pindah jer dalam bil telefon ku. Senang citer. Yang aku bengang.... Boleh die cakap lagi 4 bulan dari tarikh aku potong baru boleh sattle. Ambik kau nak telan duit ku. Terpakse la aku berkunjung lagi. Memangkan, kalau syarikat komunikasi ni kerja asyik nak sembelih orang jer. Bukan aku nak duit lebih tu. Cuma baki tu nak pindah jer. Tak patut langsung. Ni la buat aku marah jer.
Kalau nak ikut kejam aku kan tak pasal-pasal aku potong jer line broadband ku. Nasib baik iman tebal lagi. Kalau tidak.......
pEGAWAI yang hanDle tuh tak mesra aLam...xmEsra penguna......
ReplyDeleteapa g dear...coMplainn jaaa.....
Kalau ikut memang nak complain jer tadi. Tapi biarlah sabor masih ade sisa lagi....
ReplyDeletebroadband dah mcm berukband...kura2 pun laju.
ReplyDeleteklu kena tunggu 4 bln lagi mau tak angin satu badan..mmg x leh sabar duit kita tu..
zue: memang pun slow lebih dari kura2 tau. Tak tau nak banding dengan ape. Die tu saje nak menguji kesabaran kite jer...
ReplyDelete-60 tu! apa susah sgt, rebate jek lah. kan? apa lah.
ReplyDeleteHEROICzero: Nak pindah akaun telefon jer. S'kat same gak. Bukan nak ambik cash. hu..hu..hu...
ReplyDeletedepa tu bukannye kisah pasal kite ni. tah peka langsung. banyak sangat polisi.
ReplyDeleteMiss Dill^^
Miss Dill: betul...betul..betul.. Kadang kala saje buat banyak polisi. Bukan ape pun.
ReplyDelete