Jom Klik

Sunday, April 3, 2011

Handphone Aku Hancur Berkecai


Ni la rupe handphone ku yang dah hancur berkacai
Same gak dengan ati aku yang dah berkecai. 


Ada macam bau jer aku dapat gaji
hu..hu..hu...
Nape la mase ni kau berkecai sayang oooii..... 
Nape x tunggu mase yang sesuai .


Dah la harga minyak naik
Kau pulak hancur berkecai
Nampak sangat ari ni nak suruh aku mencari penganti ek
Aku sangat kat kamu lagi tau
Nanti kite citer pasal penganti kau lak ek
Bye...bye dari tuan mu yang baik ati ni




16 comments:

  1. aduhh..ciannyer..sabar yek..bunga pom pernah tepon pecah..

    ReplyDelete
  2. Ni la 1st time tepon jatuh berkecai. hu..hu..hu...

    ReplyDelete
  3. So..dah beli yg baru ke blum nih? :)

    ReplyDelete
  4. KAMIHIDUP: hu..hu...hu...
    Cik shinju: tunggu....

    ReplyDelete
  5. cam tau je tgh ada duit kan...selalunya gitu la..ade je benda yg kena ganti baru

    ReplyDelete
  6. Xpelaa nak buat mcmane kan,beli jelaa baru.....huhu.

    ReplyDelete
  7. huhu..nk wat cmner..da takdir camtu..isk3..

    ReplyDelete
  8. estee: tu la psl....
    Akuanakmuda: bukan masalh beli yg baru. Masalah no tel kat dlm tu. hu..hu..hu...
    apik: terpakse terima takdir

    ReplyDelete
  9. beli baru je :)

    ReplyDelete
  10. bobiedanbad: memang sedih
    cik ayin: hi..hi..hi...

    ReplyDelete
  11. pening kalau menda yang biasa kita guna rosak tiba2, dahlah dalam keadaan poket yang tak berapa tebal... aduh... sabarlak ye kak..

    ReplyDelete
  12. aizamia3 : tu la pasal. Mau tak pening.

    ReplyDelete
  13. hoho..memang sesuai smbil layan lagu Disaat Aku Mencintaimu...nie pun ade 1 hanpone dah rosak..adei..x on la nom celcom nie :(

    ReplyDelete
  14. Mustaffa: Ha...ha...ha... Dah berape aru duk melayan lagu ni.

    ReplyDelete

Popular Posts