Jom Klik

Thursday, April 21, 2011

Tikam mati jiran sebar aksi seks

SANDAKAN: Tindakan seorang lelaki merakam aksi hubungan seks jirannya dengan telefon bimbit dan menunjukkannya kepada anak pasangan terbabit serta jiran membawa padah apabila dia ditikam lapan kali hingga menemui ajal oleh tetangganya itu.
Kejadian berlaku kira-kira jam 7.30 malam kelmarin di Kampung Bukit, Jalan Batu 2 1/2, di sini, dan mangsa yang dikenali sebagai La Kampo, 47, mati dalam keadaan ngeri akibat enam tikaman di perut serta dua di lengan.
Difahamkan, pada kira-kira jam 12 tengah hari sebelum kejadian, La lalu di tepi rumah suspek dan ternampak dia melakukan hubungan seks dengan isterinya.

La mencuri rakam aksi itu menggunakan telefon bimbit.


Pada kira-kira jam 7 malam, La yang tinggal tidak jauh dari situ, pergi ke rumah suspek dan menunjukkan rakaman video seks berkenaan kepada anak lelaki suspek yang berusia 17 tahun.

Suspek berusia 44 tahun yang ketika itu berada dalam bilik menyedari perbuatan La, lalu segera keluar untuk menemuinya, namun La beredar.

Sumber: Harian Metro

Nota kaki: Tolong la jangan meniru perangai buruk ni....

20 comments:

  1. Errrmmm....kan bughok padahnye...... takde koje jiran die tu....yang si die tu pun....kaber2 le sikit...... tak pasei2 kene rakam.....

    ReplyDelete
  2. bengong sungguh....

    yg pergi tgk org buat seks tuh buat aper...pastu lg bengong g rakam plak...pastu triple2 bengong g tunjuk video tuh kat anak pasangan tuh plak...demmmm!!!

    ReplyDelete
  3. ish mcm2 lah..

    entry terbaru singgah lah..

    http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/kerana-cinta-kau-murtad-eh.html

    ReplyDelete
  4. Dua2 kerana hasutan iblis..
    Yg merakam dan yg menikam..

    ReplyDelete
  5. Hairan macam mana yg diluar boleh nampak ye. Siap boleh merakam lagi. Itulah bila mengikut arahan syaitan inilah padahnya....

    ReplyDelete
  6. yang dia pegi rakam laki bini tu buat apa... astaghafirullahulazim...

    ReplyDelete
  7. tak pasal pejam mata selamanya. ape daaa... pastu leh plak tunjur kat anak dia yang baru 17thn tu. demmmm

    ReplyDelete
  8. ni namanya orang yang rakam tuh..otak x betul sikit..rakam,pahtu tunjuk kat ank orang yang dirakam itu pahtu kat jiran2?tujuan??nak tunjuk aib?sendiri maut cari pasal..padan muka..

    ReplyDelete
  9. grrrrr! dah lama tak tgk berita kat tv..
    adohai.. macam ni punya kes ada jugak.. macam-macam la skunk niey..apa pasai nak rakam video ..pelik2..takde kojeee sangat ke..

    ReplyDelete
  10. x psl2 je....
    kan da mati...




    jom singgah n follow belog fyna.
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Pagi tadi pun suspen gak baca pasal ni kat paper. Mungkin yang merakan tu, otak tak centre...tak pasal-pasal ko kene tikam. HUH!

    ReplyDelete
  12. takot baca berita neh tadi kat paper...macam2 kes la sekarang neh...

    ReplyDelete
  13. kalau saya, saya pun tikam.. maruah tu.. ^^

    ReplyDelete
  14. HAAA SIA2 JE MATI. TADE KEJE LAIN AGAKNYA NAK BUAT. NTAH PAPE JELA!

    ReplyDelete

Popular Posts