Jom Klik

Sunday, July 17, 2011

Selamat Menyambut Ulang Tahun Ke 39

Ari ni jangan terkejut. Kerana n3 PR ari ni boleh dikatakan berkisahkan birthday jer. Ni birthday MD yang disambut pada ari Khamis 14/07/2011. Ni majlis dibuat dalam keadaan tergesa-gesa. Tapi dalam keadaan tergesa-gesa dapat gak makan kek yang dibeli kat resepi rahsia yer.





Kek dibeli hanya 3 bijik. 1 bijik MD akan bawak balik rumah die. Ni pun setelah dihitung oleh PR dan HR (human Res.). Ramai yang tak de di opis gan ade yang cuti la, puase la. So sebab mulut yang tak berape nak ramai. Beli kek 2 bijik jer. Ha....ha...ha.... Biase la budak finance kene kedekut tau. Semua kene ambik kira. (ahaks...gurau jer).


bos...potong, jangan tak potong

Ni la MD kite orang tau. Yang menyambut ulang tahun ke 39. hi...hi...hi... Ucapan semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Jangan lupe kat kite orang yer. (kalau dah murah rezeki) hi...hi...hi...


Sorry ek... ni bukan ape. Ruang dalam bilik meeting yang sempit. So kene lah duk luar yer... Tak pe janji kek dapat makan. Alah...bilik same yang kite orang pakai mase sambut birthday PR ari tu. Kat mane lagi la kalau bukan bilik meeting yang menjadi mangsa sambutan majlis ulang tahun sape-sape kat opis ni.

Nota kaki: Kepada sesiape yang tak datang opis pada ari khamis. kalau nak makan kek SR sila beli sendiri ek. Begitu gak yang puasa pada ari tersebut. hi...hi...hi....




1 comment:

Popular Posts