Jom Klik

Monday, June 18, 2012

Sarapan @ 18/06/2012


Ni sarapan yang cukup ringkas untuk ari ni....

Nota kecik: kau orang sarapan ape ek ari ni..... 

18 comments:

  1. sy wat jeput jer..dok dang nak masak2 pg ni

    ReplyDelete
  2. Hari ini kakcik sarapan kentang goreng + sosej goreng + kubis bunga rebus + sos dan mayonis, beli di kantin dengan harga RM2 tapi kawan bayar. Alhamdulillah. :)

    ReplyDelete
  3. sedapnya.. hari nih sarapan sy roti telur.. beli kt mamak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya beli nasi lemak, tapi tak mkn lagi ni...huhu..

      Delete
  4. Sebagai alas perut sementara tunggu tengahari PR...

    ReplyDelete
  5. sedapnya..sy pulak mkn nugget 3 ketul ^^

    ReplyDelete
  6. tapau bihun goreng + ayam goreng.. tapi tak sedap bihun tu, ayam pun keras.. sebbaik RM2 je hhihihi

    ReplyDelete
  7. ape benda tu... sy dh mentedarah meehoon greng pg td :)

    ReplyDelete
  8. Sy sarap mihun + mi grg lauk sambal sotong. Tapi kan...tapi kan....sy rs lapa g skg nie!!! Uwaaaaaaaaaaaa!

    ReplyDelete
  9. yang ringkas itu la yang sedap.. :)

    bfz hari ni...secawan coffee 3 in 1 dan 2 keping biskut lemak...huhu.. :)

    ReplyDelete
  10. papa mifz sarap roti gardenia jer hari nih...:)

    ReplyDelete
  11. waaaaa mintak tapaukan utk mak dara sikit hehehe

    ReplyDelete

Popular Posts