Jom Klik

Sunday, July 22, 2012

Kepenatan Tapi Kepuasan

Salam di ari ke dua Ramadan
Ari ni petang gini baru dapat on9
Sungguh bz-bz gitu
Dari semalam
Tapi ari ni lagi bz gitu
Pagi tadi menemani akak
Maklum la akak nak berniaga di bulan Ramadan ni
Pastu tolong die pulak.
Buat popia, puding, sup tulang serta gulai daging cincang
Haus puase aku bau makanan ni...
Muahahaha....
Walau pun kepenatan tapi PR suka tau
Mungkin suka sebab bahagian masak memasak ni
Dah lame tak menjengah bazar ramadan
Tahun ni tak tahu la nak menjengah atau tidak
Salam tuk semua....

23 comments:

  1. Assalamualaikum..salam ramadhan,..
    first time singgah sini,.salam kenal...mai laa singgah 'miaduniaku'

    ReplyDelete
  2. Salam..

    Sy pn dh bertahun2 tak jejak bazar ramadhan..dh balik mesia ni jadi malas la pulak nk bergasak2 dgn org ramai puasa2 cmni..hihi..

    ReplyDelete
  3. kwn x berani dah nak pegi bazar ramadan skrg ni sbb rakyat malaysia arini ngalahkan pelancong asing bila berpakaian.tgk kang kurang pahala,x tgk kang rugi rasenya...kahkahkah.

    ReplyDelete
  4. saya 2 hari ni, x beli lagi bazar..hehe..ingt nk masak sdirik ajek..;)

    ReplyDelete
  5. penat tapi puas. best, kan. puashati dan hepi.

    ReplyDelete
  6. wahh seronoknya dapat tlg sama. salam ramadhan..

    ReplyDelete
  7. saya suka meniaga tapi cuma mak dan adik je yg minat. and time constraint lagi...so takleh la..

    ReplyDelete
  8. rajin sungguh, banyak juadah menu berjualan nampaknya
    demi rezeki kan? penat pun berbaloi selamat berpuasa

    ReplyDelete
  9. seronoknya... tolong kat bazar... penat tapi puas...

    ReplyDelete
  10. Selamat menyambut bulan ramadhan..dan selamat berpuasa

    ReplyDelete
  11. Salam ramadhan PR
    wah... Syoknya tolong kakak niaga bazar

    mmg syok kan.. Lg syok klu PR ada bsama dibazar. Puas dan rasa thibur layan pelanggN

    ReplyDelete
  12. Salam ramadhan juge ye..sy kalau nk jejak pasar ramadhan kna tgu husbnd blk weken lah. Nk gi ngn anak2 je,kompem x terkawal. Mane nk pegang beg plastik, mane nak mengejar lg. Ekekeke

    ReplyDelete
  13. atok suka bazaar ramadon...leh windows shopping...erk

    moh joint contest atok
    http://anaknegori.blogspot.com/2012/07/contest-sapo-nak-kad-rayo.html

    ReplyDelete
  14. wah best kn dapt meniaga kt abzar..selalu g membeli belah je

    ReplyDelete
  15. salam ramadhan kak, bab param ni saya pun dah lama tak pegi. sekarang ni pun belum jengah lagi walaupun param dekat dengan rumah...bila nak singgah je, alahai ramainya orang beratur nak membeli, terus punah harapan nak singgah param

    ReplyDelete
  16. Makanan bazaar kalau dah tahu mana gerai jual sedap2 ok la... ada jugak kecewa bila beli tak sesedap yg dijangka.... kekadang masak sendiri lagi best hehe...

    ReplyDelete
  17. salam..

    kalau g bazar pun mesti balik tangan kosong sbbb biasanya x kena dgn hati ;)

    ReplyDelete
  18. Salam ramadhan..:) memang best bila berniaga kat bazar ramadhan.

    ReplyDelete
  19. semoga semuo urusan berjalan lancar yer...

    ReplyDelete
  20. seronok bila dgr org beniaga bulan ramadhan ni... moga terus murah rezki selalu...

    ReplyDelete

Popular Posts