Jom Klik

Monday, July 29, 2013

Apam Tanpa Dot... Dot..... Dot.....


Semalam sunyi sepi tanpa idea.... Huhuhu.... Kesabaran daku di bulan ramadan terguris. Tak pe la ye.... Dugaan.... Dugaan..... Sabar jer la walau pun tak puas ati.

Semalam pulang dari membeli lauk basah. Si twin dah mengantuk la. Nak kate awal tu tidak jugak dalam pukul 10 gitu sampai rumah. Terus masuk bilik untuk tido. Kan senang gitu. Boleh la PR melakukan kerja lain.


Semalam rase nak membuat apam untuk sitwin. Harap-harap die suka. Siap membikin dalam pukul 12.30 malam gitu....






Apam tanpa dot...dot...dot..... Bukan malas tapi dak mengejar mase. Buat awal-awal persiapan bekalan untuk sitwin minggu ini. Senang buat 1 warna jer. Kan buat warna warni jadi gaduh pulak. Warna pink N pepel untuk perempuan. Warna tuk lelaki biru ajer la. Senang-senang bikin warna kuning. Tiade pergaduhan pasal warna gitu....






Ni bekalan die sitwin untuk ari ni. Tapi boleh pulak Tuan Aiman mintak telur. Ari ni tak de telur ye sayang. Ayam tak sempat menetas. Boleh gitu.... Hahahaha.... Yang penting anak-anak suka....




- Posted using BlogPress from my iPad

8 comments:

  1. rajinnye rozie buat apam tgh2 malam buta. bagus lah.

    kite pun suke buat apam dot dot ni. tp x letak filing pun sbb takut anak2 tak suke.

    lg satu kite suka buat apam ais krim soda tu. sedap gak.

    ReplyDelete
  2. buat ikut selera anak lagi mudah.. sekurang-kurangnya dorang nak makan.. ;)

    ReplyDelete
  3. Salute kat u . Buat apam tu...kalau I..makan je sanggup..heee

    ReplyDelete
  4. Gigih betul Rozie layan anak2. kalau Aina main tunjuk2 ja...hahhaha...

    ReplyDelete
  5. hahaha...rugi ayam tak bertelur skrg memandangkan harga tengah naik

    ReplyDelete

Popular Posts