Jom Klik

Wednesday, July 24, 2013

Tema Raya Tahun Ni






Ni la warna tema raye kite oran tahun ni
Yang mummy die punyer belum siap lagi
Huhuhuhu..... Insyaallah akan siap dalam minggu depan
Jangan di tanyer nape Cik Puan Aisyah tak pakai kain
Muahahaha.... Kain die tak cukup la
Semalam baru pergi beli kain untuk die
Fu.... Selamat....


Nasib baik ade
Kalau tak, tak tau la macam mane ruper kain die nanti
Tu pun belum tampal bunga lagi kat baju die...
Harap-harap dapat selesai dengan awal
Amin......

- Posted using BlogPress from my iPad

8 comments:

  1. wahh.. dah segak berbaju raya tu.. :)

    ReplyDelete
  2. Macam janggal je kan.. tunggulah pagi raya nanti, sitwin tu tentu anggun dan encem punya.. tudung ada tak sekali?

    ReplyDelete
  3. wahhh mesti dah semangat nak raya tu kan.. budak2 mmg seronok!

    ReplyDelete
  4. assalam,

    wah dah menerai baju raya yer...salam ramadhan dari bunda

    ReplyDelete
  5. hehehe...budak kat rumah nie pun dah tak sabar2 nak beraya. balik jer dari school asyik sebut pasal baju raya jer...

    ReplyDelete
  6. seronok dorang nk beraya ye..

    ReplyDelete
  7. alolo..semart n cun nya..anak sapa ni?

    ReplyDelete

Popular Posts