Jom Klik

Wednesday, July 17, 2013

Pasal Pinggan Pun Nak Gaduh ke





Salah daku ke letak pinggan bewarna macam ni.
Cik Puan Aisyah cakap warna pepel gan pink tu pinggan perempuan.
Dah pinggan untuk lelaki warna ape ek......


Nota kecik: alhamdullilah.... Si twin dah boleh makan lauk. Tapi kene buat sup ayam la....



- Posted using BlogPress from my iPad

10 comments:

  1. Pinggan laki warna selain warna pink hehehe...

    ReplyDelete
  2. Assalam pr..acik walaun semua lelaki..acik beli cawan tapawe yNg kaler2 juga masa dia orang kecik..ambik sorang satu.nasib baik yang dapat kaler pink dan oren tak bising he he

    ReplyDelete
  3. lelaki minat biru kot...baru mancho...he3x...

    ReplyDelete
  4. Salam .. apa khabar, ha baru la best masuk sini.. ada cerita baru!.. Pinggan lelaki kena ada gambar katun lelaki la..

    ReplyDelete
  5. hehehe.. bebudak mmg camtuh..
    kalo yg lelaki allergic sokmo kaler pink..
    takpe2.. nnt suh je diorg pakai kaler pink jugak..

    bestnya da makan lauk.. kne try ajar mkn ikan pulak.. then sayur2 jugak..

    ReplyDelete
  6. pinggan tu beli kat ikea kan hehehe.. nureen pon ada :)

    ReplyDelete
  7. memang kak.. budak lelaki memang sensitif ngan warna pink.. macam anak buah ROs.. cukup tak nak apa sahaj yang berwarna pink.. dia kata nanti kawan2 ejek..

    ReplyDelete
  8. Ha ha ha. Kelakar la. pasal pinggan pun nak gaduh ek.

    ReplyDelete

Popular Posts