Jom Klik

Friday, July 19, 2013

Pendidikan Seni


Salam 10 ramadan. Disebabkan ari ni cuti ari minggu. Dapat la PR meluangkan banyak mase untuk sitwin ni. Alhamdullilah.... Bukan senang dapat meluangkan mase macam ni.

Ari ni bagi kerja yang boleh mengembirakan hati die orang. Jom belajar seni yer anak-anak yer. Happy die orang. Main tampal-tampal....






Harap die orang dapat menambahkan ilmu die orang. Nak tengok hasil yang telah siap??? Tunggu.....


- Posted using BlogPress from my iPad

8 comments:

  1. Oh ye.. Kelantan hari ini cuti kan bestnya...
    Anak-anak dapat macam ini memang suka PR

    ReplyDelete
  2. Kalau diasah dan dipupuk, mesti terserlah bakat mereka. :)

    ReplyDelete
  3. mesti seronok mereka dpt buat aktiviti ni

    ReplyDelete
  4. i folo u ...

    salam ramadan dan salam kenal.

    ReplyDelete
  5. Seronoknya main dorang tampal-tampal ye.. serlahkan kreativiti anak-anak. Hehe mana hasilnya.. tak sabar nak tengok ni.. hihi

    ReplyDelete
  6. ha ha.. tak sabar nak tengok hasilnya..

    ReplyDelete
  7. Kite pun ada tolong anak anak buat colaj ni.

    ReplyDelete

Popular Posts