Jom Klik

Wednesday, July 31, 2013

Duit Raya





Duit rayer dah ready
Kepada semua anak-anak lai....lai....
Mari rayer kat kampung PR ek
Jangan cari kat Terengganu tau
Cari kat Kelantan
Mak n bapak budak sila datang makan biskut rayer jer ek
Peruntukan duit rayer untuk mak n bapak budak tak de
Hehehehe....


Ye.... Ha....
Tak sabar nak balik rayer kampung
Duit dah siap
Cuma biskut rayer belum siap lagi
Huhuhuhu.... Harap boleh siap sepenuhnyer tahun ini
Ni 1st time beli sampul duit rayer
Yang upin n ipin jer yang beli
Yang atas tu dapat free jer dari Ambank
Semuanyer kerana mummy die dah kene racun kat twin
Ambik la demi menjaga ati sitwin....




- Posted using BlogPress from my iPad

19 comments:

  1. Tapi hari itu kan dah buah biskut dah kakak nampak...
    Kakak kalau nak sepuluh sampul boleh tak Rozie hihi...

    ReplyDelete
  2. nak jugak duit raya boleh tak....cepatnya masuk dalam sampul.

    ReplyDelete
  3. nak jugak. yang belum kawen boleh dapat duit raya kan hehe

    ReplyDelete
  4. sebut pasal duit raya ni. ja lupa la nk p tukar duit baru..huhu.. sekarang macam dah terlambat jer..

    ReplyDelete
  5. tak tukar lg huhuhuhu.. x sempat nak pg, hari tu pg ya allah kemain ramai org

    ReplyDelete
  6. datang bg duit raya kat tuan rumah dgn mengisi tabung nuff hehe

    ReplyDelete
  7. tak sabar dah nak beraya ni...bestnyaaa

    ReplyDelete
  8. nak duit raya upin ipin! hhehee

    ReplyDelete
  9. jauh sangat..
    kalau dekat memang serbu.. ;)

    ReplyDelete
  10. ooo dah siap ckp mak2 tak dapat duit raya yer...heheh...

    ReplyDelete
  11. duit dah masuk dlm sampul dah ke ni ...mmg laju ....
    mudahan murah rezeki ....

    ReplyDelete
  12. alaaaa...baru nak mintak duit raya kat sis...hehehe...

    ReplyDelete

Popular Posts