Jom Klik

Monday, November 14, 2011

Apam Tanpa Dot Dot Dot

Name pun rase kelakar. Orang lain buat ade dot dot dot. PR buat tanpa dot dot dot. Ni resepi 2 minggu lepas. Disebab kan si twin suka makan kek serta makanan yang tak berape berat. So dengan senang ati si ibu mengikut rentak serta ragam si twin. Balik jer dari kerja PR pun buat la apam ni.




Buat memang senang. Main putar aje. Janji adunan jadi. Ape susah....





Seronok gak main warna-warna ni. Ingat mase zaman sekolah-sekolah dulu. Yang penting cantik. Sebenarnyer memang PR ade buat dot dot dot. Tapi kureng menjadi. Mungkin dah keras tangan kot. hi...hi...hi.... 

memang tak cantik kan???


Last-last jadi macam ni

PR letak jem stawberi. Ok la jugak. Tapi rase malam ni nak buat lagi. nak letak jem coklat pulak. Jangan jeles tau. Jem tu PR buat sendiri. Ape??? Tak cayer....
Yang ni PR letak jem stawberi
Akhirnyer siap dikukus. Selesai semua dah siap hanya tinggal tak sampai 100 bijik aje. Memang laju die orang makan. Memang suka sangat. Tu sebab malam ni nak buat lagi.

13 comments:

  1. akak kukus letak atas loyang je ke? nana buat nnt cup die jd kembang x comel..uhuk

    ReplyDelete
  2. yg penting ras anyer sedap!heheehe...

    ReplyDelete
  3. billaah nak buat apam ni..hehehe

    ReplyDelete
  4. wah...untungnya si twin
    waiz pon suka makan apam ni..tp biasanya saya beli jer, hehehe

    ReplyDelete
  5. lamanya tak makan apam yang colour2 macam ni...

    ReplyDelete
  6. tak kisah la. janji rasa nya sedap. huhuhu

    ReplyDelete
  7. takpe janji sedap... lai tak penah try buat lagi apom ni..

    ReplyDelete
  8. ok la tu saya belum pernah cuba apam dot dot ni. malas nak menggodek. hehe

    ReplyDelete
  9. memanjang tak sempat jer nak buat apam ni..resepi dah ade dahh...

    ReplyDelete
  10. whoaaaa apam comel! terliur... gulpppp

    ReplyDelete
  11. duk peram je resepi buat apam ni, xterbuat-buat pun lagi hehe..xde dotdot pun xpe janji sedap.

    ReplyDelete
  12. jasminehana: letak la dlm bekas buat tat. Baru tak kembang. Tapi ni tengah duk pikir nape tak jd bulat cantik mcm org lain.

    ReplyDelete

Popular Posts