Jom Klik

Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Harimau Muda


Semalam cukup mendebarkan. Nasib baik ari ni masuk opis masih ade suara. Semangat pemain, penyokong serta jurulatih tak diluperkan semua yang terlibat kerana berjaya mensenyapkan penyokong Indonesia yang begitu ramai giler semalam. Penyokong kite hanya 30 orang sahaja yang berada di stadium. Cukup bermakna bagi para pemain. Yang berada di Malaysia jangan cakap la. Sampai sunyi taman PR dibuatnyer. Masuk gol baru dengar suara. hi...hi...hi....


Ape-ape pun kite dah berjaya membuktikan MALAYSIA BOLEH ok.... Bola sepak kite masih boleh maju lagi. Jangan gentar yer.... Kita telah berjaya menjuarai dua kali berturut turut bola sepak di sukan sea. Yang membahagiakan kite berjaya membuktikan ibu segala pingat emas berjaya berada digengaman kite semalam.

Nota kecik: tengah mengantuk giler gara-gara layan bola semalam


16 comments:

  1. semalam..rumah sy je yg riuh mcm nk runtuh...rumah lain2 senyap sunyi...

    marah la kot jiran2..entah la..sbb kebanyakkannya org veteran dok kat sini.. :)

    pape pun..tahniah Malaysia..!! :)

    ReplyDelete
  2. congrats harimau muda. walaupun penyokong 30org je kat stadium. tp penyokong kat dpn tv lg ramai :)

    ReplyDelete
  3. tahniah juga buat Harimau Muda.. hoyeah! :D

    ReplyDelete
  4. doakan utk kejayaan kelayakan olimpik pula..tahniah skuad harimau malaya..

    sori la akak sy sgt bz hujung2 thn ni..so ssh sikit nk update selalu..

    ReplyDelete
  5. tahniah harimau malaya..auuummm

    ReplyDelete
  6. slm singgah bw sampai ke sini, ..huh tahniah Team Malaysia....stadium kedai mamak pon gamat sangat masa kemenangan mlm tadi...

    ReplyDelete
  7. Harap2 jangan setakat ni je semangat nak menangnya dan harap2 jgk semoga x dibubarkan lagi team juara ni...

    ReplyDelete
  8. Mengaum penuh semangat..Tahniah buat mereka...

    ReplyDelete
  9. tahniah HM..malam tadi memang best!!

    ReplyDelete
  10. bila bola bulat bergolek masuk ke jaring..
    GOL!!!

    ReplyDelete

Popular Posts