Jom Klik

Friday, April 13, 2012

566 Hari Mencari Cinta




Jom layan sinopsis.....

Firdayu:" Aku mencari cinta semata-mata kerana kemewahan yang bakal aku kecapi dan aku tidak akan biarkan diriku tunduk pada cinta!"

Kid:"Semua orang menggegarkan 'posion ivy'. Cantik tetapi beracun. Tapi aku tak kisah kerana aku akan sentiasa melindungi dia dari sebarang ancaman. Kenapa? Itu adalah tugas yang telah diamanahkan untuk aku."

Ruzair:" Aku cuba bermain dengan 'si ular' ini namun akhirnya aku telah dipatuk. Semakin aku mengenali dia, semakin aku ingin memiliki dia."

566 hari....  tempoh untuk Firdayu mencari  cinta kerana satu perjanjian. Cinta senang dicari namun mudahkan untuk mencari cinta sejati? Apatah lagi Firdayu memilih lelaki seperti  memilih baju. Yang berjenama lebih diutamakan. Tanpa jenama, dicampak ke tepi!


Novel ini tulisan Ilya Abdullah. Terbitan Kaki Novel. PR kasi 4.5 bintang


4 comments:

  1. Best yee..citer nii
    Nnt boleh la carik...kakain pun minat gak baca novel ...

    ReplyDelete
  2. Meti PR dibuai-buai perasaan tika baca novel ini. Macam ada nada sendu disebalik cintanya...

    Kakak tak pernah baca lagi novel ini.

    ReplyDelete
  3. lamo juga yer nak mencari cinta...hehe

    ReplyDelete

Popular Posts