Jom Klik

Sunday, April 15, 2012

Sakit Ati La.....

Sakit Ati betul la
Bila berokbank buat hal
Punyer la lembab mengalahkan kure-kure
Kure-kure pun tak lembab macam borokbank PR ni
Nak buat N3 dah la satu masalah
Nak menjengah blog kawan-kawan pun tak boleh
Memang slow giler
Maaf yer bukan PR tak mahu singgah melawat
Tapi berokbank yang buat hal



Dalam sakit ati dapat gak cokelat free ari ni


Die cakap hadiah birthday tahun lepas. 
Aci ek gitu.... 
Hadiah birtday tahun ni dapat tahun depan.....
Yang penting PR suka coklat
hi...hi...hi....
TQVM pada orang yang memberi



 

3 comments:

  1. sedapnya coklat..
    dah tu besday thn ni dpt thn depan lah pulak yer?

    ReplyDelete
  2. sebab tu cheqna guna streamyx

    ReplyDelete
  3. cepat2 ler beli tablet..line tenet xde la selembap kura2..*menghasut* haha

    kak rozie baca dok doa khas nok makan coklat tuh! haha...

    ReplyDelete

Popular Posts