Jom Klik

Wednesday, April 4, 2012

Orang Macam Ni Pun Ade Ke....

Kisah ni berlaku pada pagi jumaat (30/03/2012 - ambik kau siap bagi tarikh lagi) yang lalu... Biase la PR kalau ari minggu akan pergi ke pasar basah. Beli lauk untuk satu minggu. Senang kerja chef kat rumah. Balik dari kerja terus masak ajer. Balik dari pasar memang plan nak g Jom Heboh. Sebab malas la nak g sebelah petang dah tau ramai orang. Parking kereta pun payah. Seronok tengah memandu ade la seorang hamba allah ini membuatkan PR terkejut berok nak ketawa pun ade....

Nak tau ape... Seorang lelaki mencuri troli. Boleh pulak die letakkan troli tersebut ditempat duduk belakang motor die. Ya allah.... Tak baik la mencuri tu... 



Pic ehsan en abang google


Kite boleh bayangkan troli ni bukannyer kecik besar tau. Boleh pulak die menunggang motor dengan laju pulak tu. Memotong macam tak de ape-ape yang dipegang. Dah la die seorang diri. Kalau jatuh tak ke jadi masalah. Dah tak de kerja lain ke en abang nak buat. Mencuri dah satu kesalahan. Kalau kemalangan pulak macam mane dengan menunggang motor dengan laju siap memotong main celah-celah jer. Tau la bawak motor....


Nota kecik: Jangan meniru perbuatan ini...

16 comments:

  1. aiyoo! rilek gituh je curik troli...aiyoo~

    ReplyDelete
  2. huh...apa pun boleh diorang ni..selambe dek ja

    ReplyDelete
  3. huiss.... sengal betul orang tu, dia curi mesti pergi bawak kedai besi buruk tu, tak silap sya ratus2 jugak harga sebuah troli

    ReplyDelete
  4. troli pun nak curi ker???? apa punya orang... hehehe

    ReplyDelete
  5. lorrr troli pun ambik jugak.. nk buat apalah yer agaknya..

    ReplyDelete
  6. lorr, troli pun nak curik....

    ReplyDelete
  7. dapat bayang kan~ macam lawak je.. kehkeh

    ReplyDelete
  8. hahhaa....aduh troli tu kan berat juga...isk isk.

    ReplyDelete
  9. troli pun nak curi..ermm..apa2 aje asal boleh songlap!

    ReplyDelete
  10. Org yg tak hormat hak org lain ni bukan saja sanggup curi barang org, anak bini org pun dia sanggup curi...

    ReplyDelete
  11. manusia skrg kan dah makin pelik...

    ReplyDelete

Popular Posts