Jom Klik

Thursday, May 24, 2012

Baju Rayer



ho...ho...ho.... Awal sungguh siap baju rayer tahun ni. Nasib baik semua puase dah ganti. hik....hik...hik.... Tema kite orang tahun ni hijau gelap gitu. Tapi entah macam mane terkena flash tepon PR terus nampak biru. Yang bawah tu PR yang punyer. Yang atas tu cik Aisyah yang punyer. Yang en Aiman tengah buat lagi. Tak pe siap la tu. Bukan banyak pun yang en Aiman punyer, sepasang ajer. 

Tahun ni sambut Rayer dalam keadaan sederhana ajer la (Insyaallah...). PR buat baju rayer 4 pasang ajer. Baju twin pun insyaallah 5 pasang ajer. Awal-awal dah siap. Sebab bila masuk bulan Ramadan. PR dah malas nak pikir semua ni lagi. 

Nota kecik: diharap mendapat keberkatan di bulan Ramadan nanti

26 comments:

  1. 4-5 pasang PR kata "aje" wah... kalau kakak dah kira banyak tu...

    ReplyDelete
  2. ehhhhhhhhhh baju polka dot purple hitam tu sama dgn baju raya kita tahun ni!!!!! nanti kita update. hahaha adoi

    ReplyDelete
  3. uhuk..banyaklah tu baju raya akak....:)

    ReplyDelete
  4. awalnya PR dah ready semua baju raya....ema tak prepare apa pun..

    ReplyDelete
  5. kita takde beli bj raya lg.. maybe beli yg siap jew kot.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. bestnyaaa... dah siap eh cantik pulak yg polkadot tu...

    ReplyDelete
  7. awalnye buat..slmt hari raya.. eh? hehe

    ReplyDelete
  8. awalnya siap. Saya baru hantar tempah awal bulan 5 hari tu...:)

    ReplyDelete
  9. 4 & 5 jerrrr?
    banyaklah tu..hikhik.

    ReplyDelete
  10. kawan2 saya pun da beli kain baju raya... ada yg dah siap tempah.... saya suka beli siap...

    ReplyDelete
  11. Ecece.. 5 psg aje?byk la tu. saya satu pun lum cr. abaya adalah yg lum pki tp nnt x basuh pinggan lak raya berabaya ekeke

    ReplyDelete
  12. haah nampak biru... saya baru siap sepasang.. tailor dah penuh kuota.. tak dapat dah nak mintak dia jahitkan lagi..

    ReplyDelete
  13. 4 pasang tu kira banyak le. Saya juga paling jimat kot, raya dgn kain batik jer sbb insyaAllah dalam pantang.

    ReplyDelete
  14. waaa, dah nk siap..bestnya..

    ReplyDelete
  15. wah....dah nak siap baju raya nya..best nya....:)

    ReplyDelete
  16. tahun ni raya saya pakai baju ngandung je la..
    hehehe

    ReplyDelete
  17. sy xda lg.. tp rasanya beli siap je la kot... sbb baju mngandung je..hihii

    ReplyDelete
  18. wah banyak tuu
    tgk yg rozie akk teringat yg akk nye punn x tempah2 layie dik huhuh

    ReplyDelete
  19. wah...baju raya dah siap ya..awalnya...lepas ni tak payah pikir lagi pasal baju raya kan...

    ReplyDelete
  20. hijau..mmh nmpk cam biru..
    sonoknye jahit sdirik..
    sy boleh la sakat2 bj kurung..
    tp virus M tu ade..huhu

    ReplyDelete
  21. Takpe buat siap2 baju raya..
    Lgpun dah tak lama kan, lebih kurang 2bulan je lagi :)

    ReplyDelete
  22. waaaa... kite tak beli apapun lagi.. adoi!

    ReplyDelete

Popular Posts