Jom Klik

Wednesday, May 9, 2012

Kering Kontang sudah

Masih ingat pasal nota kecik ni.... Sebenarnyer duit yang PR simpan selame ni telah dikeluarkan semata-mata nak beli ni tau....



Pic pinjam dari en abg google

Semalam naik giler PR tengok hege dinar ni kat tenet. Mula-mula lock hege lain. Aik... Boleh pulak turun lagi. Lock lagi la.. Tapi ari ni panas ajer tengok hege lagi turun la. Tak pernah die punyer turun sampai hege macam ni sekali. Bukan ape... Beli dinar ni untuk simpanan mase depan jugak tau. Mane la tau ade kesusahan di keesokan ari. Kite tak tau... Lagi satu sebenarnyer PR ade target simpanan untuk tahun ni. Berape target tu tak perlu la diberitahu ek. Tapi alhamdullilah.... Sehingga suku tahun pertama sudah sampai targetnyer... 

Biase la kalau dah jadi pekerja swasta ni. Simpanan kene la banyak yer. huk....huk...huk.... Sampai kering duit simpanan. Simpanan PR tak kira la dalam dinar ke belian saham ke... Janji sampai target la. Tapi jangan la surat tambahan saham Bank Rakyat sampai mase ni. Kering kontang simpanan PR ni. Tunggu ek....




16 comments:

  1. skrg mmg harga makin turun.. masa membeli emas skrg nanti mungkin harga naik dlm july or aug ni.. heee

    ReplyDelete
  2. bagus.. simpanan pelaburan untuk masa depan..

    ReplyDelete
  3. wah bagusnya wat pelaburan.. berminat gak ni ^_^

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Beringat ingat dahulu, bersenang senang kemudian yer dak......

    ReplyDelete
  5. rege turun banyak ke???
    bagus r simpanan cam gini =)

    ReplyDelete
  6. oo..bagus jugak kalau berabis duit sbb beli pelaburan cam ni.

    ReplyDelete
  7. wahhh, bagus2.. ada inisiatif utk buiat pelaburan masa depan.. keep it up...

    ReplyDelete
  8. Demi utk sitwin juga PR... baguslah..

    ReplyDelete
  9. ramai cakap melabur dinar / emas ni memang berbaloi.

    syaze pon teringin nak menyimpan dan melabur dinar/emas ni

    tp belum cukup duit lg -,-'

    ReplyDelete
  10. salam

    tindakan yang bijak, sbb nanti harga akan naik ;)

    ReplyDelete
  11. adik sy dh beli.. sy blum beli.. mmg nk kena beli jugak ni..

    ReplyDelete
  12. sy pun ada jugak 2 dinar.. tu pun hubby bg.. hihii.. hubby sy mmg gemar kumpul emas ni..

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum ..

    pelaburan yg tak terkesan dek inflasi

    ReplyDelete

Popular Posts