Jom Klik

Monday, May 14, 2012

Mummy Sayang Ketat-Ketat Sama Kamu



Semalam dengan bangganyer....
Sitwin menghadiahkan kad ni
Die orang buat kat tadika ni
Tulisannyer mungkin cikgu die yang tulis
Tapi bahagian warna-warna tu kompem sitwin
Terharu sangat bile sitwin bagi kad ni
Bangga tersangat-sangat
Walaupun cik Aisyah tak berape nak sihat
Tapi die mengagahkan jua nak siapkan bahagian mewarna tu
Hari-hari mummy sayang ketat-ketat sama kamu
 

14 comments:

  1. Mohon diberi peluang utk melihat anak-anak jadi ibu-bapa seperti kita juga PR...

    Pandai dia melukis...

    ReplyDelete
  2. pandailah sitwin ni..
    selamat hr ibu gak utk mummy pr yer

    ReplyDelete
  3. mesti terharu kan ...hadiah dari anak.. yg masih kecil :)

    ReplyDelete
  4. Alalalalalal....bestnya! Klu sy, mst dah berlinang airmata. Suke sgt! Heheheh...

    ReplyDelete
  5. saya tak sabar pulak nak tunggu anak saya besar supaya boleh buat benda yg sama utk wife saya nanti :)

    ReplyDelete
  6. so sweet.. simpan jadikan kenangan.. ;)

    ReplyDelete
  7. salam..

    seronok tengok anak-anak yang tahu menyanyangi ibu masa kecik2 lagi.

    ReplyDelete
  8. selamat hari ibu juga ye diucapkan buat akak..

    bagus sbnrnya Hari Ibu ni. dpt memupuk kreativiti anak2 meluahkan rasa kasih pd ibu..

    itupun ada yg nk haramkan..

    ReplyDelete

Popular Posts