Jom Klik

Tuesday, May 29, 2012

Bile Dah Ramai Yang Menegur

Semalam la PR dapat teguran yang cukup mendebarkan:-


Hamba Allah: Sekarang tengok Rozie dah pipi tembam la

PR: hanya senyum sahaja

Hamba Allah: Dagu pun dah nampak 2

PR: senyum lagi

Masuk waktu rehat

Hamba Allah: ......... Bagi mase sampai bulan 12 ni ajer pakai baju kebaya ni. Boleh la bagi sedekah kat orang lagi

PR: Nanti rozie diet la

Hamba Allah: ye la tu. Tengok makan ajer sekarang

PR: Dalam ati (dulu pun makan ajer jugak. Mungkin dulu banyak makan ati ayam gan ati lembu kot) hahahahaha.....


Macam mane KG tak mencacak naik. Sarapan pagi ni ajer menyelerakan sungguh la. Memang tak tipu


Nasik berlauk

Kau orang ingat senang ke nak cari nasik berlauk yang sedap kat Terengganu ni. Lain la kalau PR balik Kelantan memang banyak. Maklum la Kelantan kan syurga makanan. Memang kompem tak tolak punyer. Siap dengan pencuci mulut pulak tu pagi ni.


Kuih Cek Mek gan kuih kasturi (rasenyer la)


Macam mane la KG tak naik sekarang ni. Dah la masalah dah kureng. Tak payah nak pikir ape-ape lagi. Pikir hal anak ajer. Ade masalah bukan tak ade tapi setakat ni alhamdullilah lagi la. Masih boleh sattle lagi. Tapi macam tu la teguran tu membuatkan PR tension (teision la sangat kalau mulut cakap diet tapi ati asyik menguyah ajer) hahahahahahaha.....

14 comments:

  1. Hati dah seangan sebenarnya PR...
    Dulu makan semuanya hilang sebab hati tak tenteram...

    Baguslah...

    ReplyDelete
  2. makan je lah sis..selagi boleh makan, hehe
    [hehe..jeles sebenarnya sbb sis kurus dr saya!]

    ReplyDelete
  3. selagi tak memudaratkan diri ok je.. ;)

    ReplyDelete
  4. cek mek molek meme sedakkk

    ReplyDelete
  5. boleh makan cuma kurangkan jer sikit...lama2 ok la...

    ReplyDelete
  6. wahhhh.. terengganu pun bukan syurga makanan ke?

    kena berjaga dah tu bila ramai yang menegur, ni bunga pun terpaksa berdiet sebb ramai yang dah menegur, klu tak takmo sedar gak dah gemuk haahah

    ReplyDelete
  7. hmmm...kadang tu badan ni naik sebab senang hati..bukan sebab makan aje kan? :D

    ReplyDelete
  8. masalah sama yang saya alami... aduyai...

    ReplyDelete
  9. Salam, akak pun lama tak ke sini.. busy entah apa-apa..

    ReplyDelete
  10. sedap nya cek mek..lama doh x mkn cek mek...erm...

    ReplyDelete
  11. bila dh ramai sgt menegur, mulalah susah hati kan...

    ReplyDelete
  12. sarapan pagi banyak takpe lagi utk jana tenaga sepanjang hari, yg tak bagusnya makan banyak waktu malam & lewat pulak. tapi kak liza pun kadang tak tahan godaannnnn...

    ReplyDelete
  13. sedapnya makan nasi berlauk..lama betul xmakan nasi berlauk...

    ReplyDelete

Popular Posts