Jom Klik

Wednesday, May 30, 2012

Wordless Wednesday @ 30.05.2012

Aku merindui mu...
hak...hak....hak....



23 comments:

  1. Aha... apa lagi carilah. Bila dah ngap mesti hilang rindu:)

    ReplyDelete
  2. cheese cake..kena terjah SR tu kak

    ReplyDelete
  3. alaaa..tak dapat nak buat kat sini.=_=

    ReplyDelete
  4. Secret recipe! oh, cheese cake, mari mari... :)

    ReplyDelete
  5. wooo...sedapnyerrrr..leleh air liur ni;)
    kalo pandai buat sdirik lagik best kan..;)

    ReplyDelete
  6. cheese cake kah itu....? sedapppp.... ;)

    ReplyDelete
  7. NYUM NYUM... SEDAPNYA.....

    ReplyDelete
  8. hurm...takleh tgk kek! nakkkk!!! gulp!! teguk air liur la jawapnye, heeee~

    ReplyDelete
  9. wow sedapnye kak...secret recipe ke kak..bestnye

    ReplyDelete
  10. arghhhhhhhhhhh sgt kijammmmmmmmmmmm
    kijammmmmmmmmmm sgt2
    dah lah petang2 ni tgk itu ciskek wat aii meroyan lah...huhuhu
    bak mai 18 slice boleh hehehehehe

    ReplyDelete
  11. takmo se slice, nak banyak slice.. hahaha..

    ReplyDelete
  12. sedap sungguh kek ni.. ni yg nak rindu jugak ni.. kikikii

    ReplyDelete
  13. smlm cam nk beli kat SR tp pk anak tak gemar baik la beli yg ade icing .... sbb aku klu mkn kek ...gitu2 ...pastu jemu teringin mmg tringin

    ReplyDelete
  14. cheese cake SR???

    moon rasa dah lama xmkn cake tu.. huhuhu

    rasa dah lebih 2 bulan ni... hahaha

    ReplyDelete

Popular Posts