Jom Klik

Wednesday, May 30, 2012

Bile En Aiman Bercakap

Pada satu tengah ari

En Aiman : Yad lik loh (Eyyad balik sekolah - Eyyad tu sepupu die)

Pada satu malam 

Mummy : Aiman buat ape tu 

En Aiman : Lat (bulat)


Pernah mak cerita die cakap macam ni tau

En Aiman : wan... bah do (Tok wan abah tido)


Kadang kala rase nak tergelak depan die. Tapi di tahan takut die nampak langsung tak mau bukak mulut. Die menyanyi pun ambik yang belakang-belakang ajer. Mengalahkan penyanyi latar la pulak.

Berbeza dengan kaka kembar die Cik Aisyah. Mulut die pot pet pot pet.... kalau kite marahkan En Aiman die pun ajuk jugak marahkan En Aiman...

13 comments:

  1. Seronok tengok telatah anak2, kan? :)

    ReplyDelete
  2. Br nk bljr bcakap ke..ok la tu..

    ReplyDelete
  3. kalau dua2 byk ckp..pening pulak mummy dia nanti, hehe

    ReplyDelete
  4. ololo..comel2..
    ammar pon cenggitu jgak..
    tp kalo bab menyanyi lagu negaraku dgn boboiboy mmg laju..yg lain tu mmg blakang2 jela die amek..kiki

    ReplyDelete
  5. sangat manis nya kak.. pengalaman yang manis juga buat seorang ibu.. =)

    (komen kali ke 2 sebab tadi macam fail je? )
    =)

    ReplyDelete
  6. Mesti comel bila aiman cakap mcm tu .. ^__^

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  7. sebab tu budak cepat belajar bila kita ajar guna singkatan... tak pe.. besor nanti penuh le tu cakapnya.. he..he.. pandai dia.

    ReplyDelete
  8. Heheheheh...mmg ketawa jelah dgn anak bile tgk die membesar nie kan?

    ReplyDelete
  9. pelat ek..huhu sama la ngan anak saya..ntah apa bahasa jerman yg dia cakap. kalo x paham dia marah...huhu

    ReplyDelete
  10. rasa bahagia bila anak2 membesar depan mata kita.. ;)

    ReplyDelete

Popular Posts