Jom Klik

Wednesday, May 11, 2011

Dah 2 Kali Aku Dimalukan Kerana Ini

Semangat datang dengan tiba-tiba nak melayan blog kesayangan ku ni. 
Salam untuk semua....
Nak dijadikan cerita
Aku telah dimalukan oleh bende ni....
*
*
*
*
*
*

Malu...malu...malu sungguh la
Siap bergaduh lagi dengan pekerja
Cerita sebenarnye macam ni
Aku pergi la mengisi minyak kat stesen minyak kat rumah mak
Zaman sekalang boleh bilang dengan jari jer
Stesen minyak yang pakai sistem tak layan diri ni
So stesen minyak yang aku singgah ni pakai sistem layan diri
Biase aku pakai Ron 95 jer
Nak buat macam mana Ron 97 asyik naik harga jer
Tak de maknenyer nak turun
Aku pun ambik pam belah kanan
Alah macam yang aku ambik pic di atas tu
Dah terset kat dalam kepala otak aku ni 
Warna kuning duk belah kanan
So aku ambik tak tengok dah warna ape
Aku pun cakap nape harga mahal
Aku letak balik
So dah jadi masalah pada die orang yang kene set balik
Dan jugak masalah kat aku yang kene duk lepak lame kat ctu
Aku kan dah cakap nak Ron 95
Budak keje kat ctu cakap tak tau la
Salah akak ke salah yang budak yang set tangki
Aku pun naik angin jer
Siap bertekak lagi dengan die orang tu
Pastu aku dah rase malas nak isi minyak kat ctu
 Nak buat macam mane pada suatu ari
Aku masuk gak isi minyak kat ctu
(meter dah merah la pulak)
Dah bayar semua aku pun isi 
Tunggu punyer tunggu nape tak on lagi
Nak naik angin gak dibuatnyer
Aku pun panggil budak yang ade kat ctu
Nak tau budak tu cakap ape
"kak bayar Ron 95 bukan pam ni tapi sebelah die"
Aku pun ape lagi " hah... malunyer aku"
Rupenyer pam ron 95 duk sebelah kiri la


Malunyer aku dibuatnyer
Tu la lain kali kene lebih berhati-hati
Jangan tangan tu nak main sambar jer
Kan dah dapat malu




14 comments:

  1. hikhihikh.....sabar ajela

    ReplyDelete
  2. hahaha..len kali kene tgk betul2 dulu taw kaler ape nak amik..hehe

    ReplyDelete
  3. Sesekali kena malu juga baru kita tahu macam mana rasa....Huhuhu....

    ReplyDelete
  4. kesian budak sebelum ni kena marah dengan akak.

    ReplyDelete
  5. Owh...malu...x pernah lagi jadi mcm ni...

    ReplyDelete
  6. CutieIntan:hu..hu..hu... mayu la...
    Norasiah Nasir: ha...ha...ha...
    Prince Halilintar: Tu la pasal.Lain kali kene lbh berhati2.
    Akmal: Dah ter....marah.

    ReplyDelete
  7. Kakzakie: hi..hi...hi... baru tau rase mcm mane ek.
    storyfromme: hi..hi...hi...
    moon johari:tu la psl
    bunga: memang pun

    ReplyDelete
  8. hehe..
    nk ktawa pun ada..
    agaknya klau TK lg haru kot..
    smpai la ni kt tmpt TK ni msih x guna sstem layan diri.. hulur duit je dr tingkap kereta..

    ReplyDelete
  9. xpe kak.customer salah pun,kena entertain cstomer gak.hihi

    ReplyDelete
  10. thanks follow...salam kenal juga

    ReplyDelete
  11. hehe penah jadi macam ni jugak.
    lepas tu tak nak isi minyak dah. haha ^^

    ReplyDelete

Popular Posts