Jom Klik

Monday, May 30, 2011

Tahniah Buat Salma

Semalam entah ape mimpi aku. 
Melayan mentor 5 sampai abis rancangan. 
Akademik Fantasia 9 pun aku  tak layan gak. 
Biar la orang kate itu dan ini. 
 Aku lebih suka mendiam diri. 
Sebab tak tengok la.
hi...hi...hi... 
Kalau sebelum ni nak tengok pun malas. 
Mungkin semalam dah peringkat akhir. 
Nak gak tau juara tu suara best ke tidak. 
hmmm.... Bagi aku boleh la.
Nak komen lebih-lebih tak pandai la sangat dalam industri ni.


Nyanyi punyer nyanyi dapat RM 100,000.000. 
Tahniah buat Erra Fazira kerana berjaya mendidik Salma sehingga boleh menjadi Juara Mentor 5. 
Untuk yang lain jugak aku ucapkan tahniah.
Selamat menyemarakkan lagi industri tanah air
Jangan hangat-hangat taik ayam jer.


P/S: Entry pendek sebab tak pandai nak komen lebih-lebih tak tengok dari awal episod.

20 comments:

  1. Kemenangan Salma menunjukkan org Malaysia kini lebih pandai memilih penyanyi. Walaupun Salma kelihatan tidak mempunyai pekej sehebat 2 finalis lain, tetapi vokalnya sangat memukau dan oleh itu dia patut menang kerana yg dicari ialah penyanyi berbakat dan bukan ratu cantik yg berpinggang ramping..

    ReplyDelete
  2. Suara salma mmg trbaik mlm td, cme xsgka, ika dpt mrkh rndh, dia pon elok gak mlm td,

    ReplyDelete
  3. salma duet dgn jac.. fuhhhhhh memang bestttt!!

    ReplyDelete
  4. biasenye kat malaysia ni org kenal mase nak cari sape juara je pastu ilang xtau kemane......huhu.

    ReplyDelete
  5. saya puas hati dengan pemenang semua... tahniah salma...

    ReplyDelete
  6. walaupun salma bekas junior saya kat sekolah menengah dulu,tp,saya tak minat sgt ngan rancangan mentor ni.. btw tahniah salma.. bertambah-tambah terkenal la kg.icebox.

    ReplyDelete
  7. saya suka salma!!!

    btw, dah folo anda balik. :)

    ReplyDelete
  8. saya pun tak tahu nak komen, sebab saya tak pernah nak tgk mentor ke, AF ke...tak berminat..hehe

    ReplyDelete
  9. laaa.dh final ke?kena tgk ar part akhir cmni.http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. tak tgk pun semlam...apa-apa pun tahniah buat salma

    ReplyDelete
  11. tak berapa ikut siri mentor ni...

    ReplyDelete
  12. X layan sangat Mentor. Tapi suka Salma menang! Wee

    ReplyDelete
  13. saya lagilah tak layan mende2 ni sume... hehehe...

    ReplyDelete
  14. semuanya liza x minat tp klu d suruh utk memilih mmg liza pilih salma lah sbb tgk yg lain tu cam gediksss je.

    ReplyDelete
  15. sy pun layan jer tapi tv kat belakang... hanya dengar2 gitu jer... layan PC lagi best... ehhehehe...

    ReplyDelete
  16. dah rezeki masing2..thnks follow my blog..i follow u..:)

    ReplyDelete

Popular Posts