Jom Klik

Monday, January 31, 2011

Amukan Aisyah

Ha...ha...ha... pening sunnguh kepala otak aku dgn myhubby. Nak dipikir tak logik langsung difikiran. Tak tau sakit ke, ape ke. Anak ku Aisyah tiba - tiba mengamuk tak mau berenti menangis. Al kisahnyer pada ari jumaat myhubby melarang anak kesayangannyer bermain diluar rumah jer. Dgn alasan panas katenyer. Ape lg anaknyer pun mengamuk. Hidupnyer jadi serba tak kene.

Hampeh betul la. Ingatkan lepas tido die ok la. Myhubby pun tidokan die.Die pun tido kejap jer. His....Ingat bangun tidur die dah ok. Eh...Rupernyer die sambung blk. E..e...e... bertambah terok plk. Myhubby dgn demam ingat nak g office lak pula. Nak buat mcm mane die kene keje. Tapi dgn amukan dgn aisyah die terpaksa batalkan hasratnyer itu. Tak tahu la. Aku pun dgn plan jahat ajak la adik kembarnyer keluar rmh. Aisyah sekali tengok aku dah naik kete die pun nak ikut naik kete. Tengok papanyer nak naik motor sibuk nak naik motor. Last2 terpaksa la naik kete.

Yg nakalnyer aku punyer la lupa baju yg aku pakai tu baju aku g pasar sebelah paginyer. Keluar dgn pakai baju tu jer. Baju tu la aku pakai g pasar, masak utk makan & baju tu la yg aku pakai buat cuci ayam dgn ikan. Alo... Berbau la. Dgn baik ati aku pun tanyer nak g McD ke?? Bukan ape nak tutup mulutnyer yg maragam tu. Die pun angguk jer. Masuk jer jln nak g McD die pun br la bunyi suara. Lak ade suara rupenyer. Hi..hi..hi...aku dgn myhubby blh ketawa lak.Nak tahu tak si aisyah masuk kereta boleh tak pakai bj. Haru betul hidup aku dgn myhubby pd ari jumaat tu. Ingatkan ari minggu boleh la rehat sikit. Sbb biase sebelah petang aku dgn myhubby bwk mytwin g jalan2 jap.

Tengok la muka orang selepas mengamuk...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts