Jom Klik

Monday, January 17, 2011

Baju 2011

Alamak dah lame tak update blog. Bz sgt kah aku?? Alah biase la kalau ari minggu cbuk melayang kerenah mytwin. So tak kesampaian la nok on laptop kesayangan aku. Apetah lg nak pegang. Jawapannyer tersadai la my laptop di ari minggu....

Oh yer... Berbalik kepada tajuk ari ni baju 2011. Alamak my hubby bwk blk lg baju. Aku sebenarnyer sudah naik pening tengok baju2 die. Bukan ape dah tak tau mane lg nak simpan baju. Kan baik kalau hubby aku tu nak sedekah baju die kat org lain.. ( Bukan ape buat amal jariah sekali sekala dpt gak pahala). hi...hi...hi.... pandai2 jer aku ni.


Tengok cantik tak baju yg myhubby bwk blk semlm????

Yg batik tu katenyer kena wajib pakai hari khamis. hu..hu..hu... al maklum la my hubby keje k'jaan. Wajib pakai batik ari khamis. Ahaks... Myhubby ni jimat la duit pasal baju & seluar. Sbb kebanyakan baju dgn seluar dpt free jer. Kalau aku nak bg hadiah di ari ulang thn perkahwinan kami @ ari lahir die. Seluar dgn baju sudah dibuang awal2 dr list hadiah yg nak bg kat die. Kat belakang tu rak bajunyer yg dah penuh. Tu la yg aku pening. Dah tak tau nak letak mane....

Ni baju2 yg ku lipat cantik. Tak tahu la die nak wak pe.....

Baju2 ni nak tau duk melepak kat mane?? Kat ruang tamu.. Fuh..Yo... Buat menyemak mate jer yg memandang. Aku pun tak tahu ape kesudahan baju2 ni. Kalau jual kat kedai bander laku tak?? e..e..e.. terok betul la asyik pikir duit jer... hi..hi...hi....


No comments:

Post a Comment

Popular Posts