Jom Klik

Tuesday, January 18, 2011

Diary Oh Diary

Ari ni dah 18hb Januari tau.. Dengan rase sedih dan pilu aku baru jer dpt diary br. Sedih ke??? Hi..hi...hi... tak de maknernyer aku nak sedih2 lg. Nak buat mcm mane mybro br jer dpt hantar kat aku ari ni. Walau pun dah awal2 lg ade kat tangan die. Die dah tel tempoh ari tp nak buat mcm mane nasib jer selalu  tak dpt jumpe dgn die.Die bz kot......  Ke aku yg buat diri ku bz.....

Tengok 2 bungkusan aku terima. Hi..hi..hi... dr pos malaysia lg... alamak name kat sampul surat org lain la...

Cantik betul la bungkusan yg aku terima ni. Nak tau isinyer.....................................


jeng...jeng...jeng... ini isinyer....

Diary 2 bijik. hu..hu..hu.... mysis mogok ape bg sampai 2. ape2 pun muuuahhhh... for you. Lap u too mysis sbb bg diary ni. Diary Pos Malaysia lg. Nak buat mcm mane die keje kat ctu. Yg thn ni nampak cantik ckit dr tahun lepas... ho...ho...ho....

ni yg tahun lepas punyer....

Can ner ni. Ape pun aku ambik 1 jer. Yg 1 lg tu bg ler kat myprend.  Nak buat ape byk2. Tu pun plan last minit nak. Kalau ikutkan pakai jer yg thn lepas punyer. Ambik pun buat kegunaan rmh jer. Yg office punyer pakai jer yg tahun lepas yg masih ade kosong lg... 

Ape pun gunalah diary dgn sebijaknyer.......



3 comments:

  1. This year I tak dapat diari sebab baru join opis baru. :-(

    ReplyDelete
  2. Siti Hajar kene la cr org keje kat pos M'sia gak.
    logorithm Opis I tak buat pun....

    ReplyDelete

Popular Posts