Jom Klik

Monday, January 31, 2011

Penangan Puding Caremel

Aku pun tak tau otak aku dah biol atau pun aku tengah sakit sbb sekarang tengah banyak keje. Balik dr keje pd ari khamis boleh lak aku masuk kereta bau puding caremel. Tak patut langsung. Memang tak patut sbbnyer memang tak de kuih dalam kereta aku pd ari khamis tu. Terbau-bau puding caremel dalam kereta. Nak mati ke??? (sampai mcm tu sekali aku pikir)

sedap...sedap...sedap....

Jeng...jeng...jeng... sbb tak tahan dgn godaan yg melanda diri ku aku pun terpaksa buat la puding caremel pd ari jumaat. Bukan payah pun kejap jer. Tup...tup...tup ... dah siap. Nak buat mcm mane dah nak makan sgt. Dan yg paling penting godaan tak tahan ooo......Selamat menikmati puding caremel yer.



1 comment:

  1. guane jd comel.. yg wini buat x mcm ning pn... ce bg resepi... huhuhu

    ReplyDelete

Popular Posts