Jom Klik

Wednesday, January 19, 2011

Ubi Kayu

Kecewa betul la aku semlm. Buat penat jer g pasar lps keje cr santan nak buat pengat ubi kayu... Semlm myhubby blk keje lambat sbb last minit kene g keluar daerah (setiu Jer) jadi aku ambik keputusan nak buat la kuih pengat ubi kayu. Sbb ubi kayu dah ade kat rmh myhubby gak yg gali kat rmh mak ari sabtu baru ni.Sampai rmh cheak punyer cheak ubi kayu dah msk angin. Belum pd tu  aku dah call la myhubby tanyer mcm mane. Myhubby pun citer la. Kecewa la sgt. Sbb ubi tu besar la. Nampak sedap lak tu. Kecewa lg aku nak mkn pengat ubi kayu yg tidak kesampaian.....


Di pikirkan blk tak pe la. Mungkin bukan rezeki aku. Mungkin di hari lain boleh la buat sendiri. Santan tu nak buat ape ye..... Nanti pikir kemudian. Dah pikir aku akan cerita la kat kau org lak.......

8 comments:

  1. assalamualaikum..sy folo blog ini..ubi sungguh sedap jika dibuat kerepek ubi huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. wah...sodap tu klu buat pengat ubi..kakD pun lama tak mkn...sbbnya ubi kayu susah dpt..

    ReplyDelete
  3. sygnya x dpt buat pengat ubi..kalo buat hntrlah kat saya ye..hehe~

    ReplyDelete
  4. Hi...hi...hi..... kalau dot buat ler...

    ReplyDelete
  5. hi..follow here too..sedapnye ubi..lama sungguh tak mkn..:P

    ReplyDelete
  6. cecah sambal tumis ngan ikan kapak kering sedap nih..

    ReplyDelete
  7. Ye ke finie Violet ni kene cuba. Tq iryd & Pitt's Little diary

    ReplyDelete

Popular Posts