Jom Klik

Monday, February 14, 2011

Berat Badan

Hari ni budak office aku ada beritahu. Berat badannya dah naik. Dah nak sampai target tu. Tapi aku??? Hu...hu...hu.... Nak gi timbang pun tak berani sbb takut kalau bertambah turun. Tolong...tolong........ Tak pe la. Nak buat macam mana ek. Slow...slow la... Kan naik mendadak pengsan lak aku. Tapi lupa lak aku nak tanya die. Die makan nasi dingin ke? Sebab die pernah bagi aku petua kalau nak tambah berat badan kene makan nasi dingin. Entah betul atau tidak aku tidak tahu.

Sebenarnya aku nak rase gak badan berisi sikit. Sebab ramai la orang cakap aku kurus sangat. Nak letak pic kat blog pun tak berani. Anda berani??? hi...hi....hi.... Biat berat badan aku naik lu cikit. Baru aku letak kat blog. Tunggu...................

2 comments:

  1. petua mak kak aina kalau nak tambah berat badan minum susu pekat manis...sure cepat. kalau tak minum le gain weight...hehehee...

    ReplyDelete
  2. Ye ke junaina. Mesti cuba ni. Tak suka minum gain weight. Takut kalau berenti berat badan pun turun. Ape pun tq....

    ReplyDelete

Popular Posts