Jom Klik

Monday, February 21, 2011

Ngantuk

Hari ni mengantuk sangat-sangat. Nak buat macam mana semalam aku tak dapat tido. Tido dah awal dalam kul 11 malam gitu. Aik macam mana boleh terjaga dalam pukul 1.30 pagi. Perkara yang paling aku tak suka ialah terjaga diwaktu aku sedang nyeyak tido. Kacau jiwa ku. Bukan ape aku ni golongan terjaga dan memang payah nak tido balik. Berjaga la aku dimalam hari. Asyik tido berjaga. Terlelap kejap terjaga lagi. Sampai alarm h/p aku pun berbunyi pukul 5.30 pagi. Aik dah pagi rupanyer. Nak tak nak kene bangun sediakan sarapan pagi. Dengan muka yang puas ati aku terpaksa menyediakan sarapan pagi. Boleh pulak termenung kat pintu dapur. Sampai hubby aku tanyer kenapa. Aku cakap ngantuk. Die bukan tau aku tak dapat tido. Asyik melayan tv jer die. Sampai pagi die boleh melayan tv. Heran betul aku. Kalau aku sorry la. Baik aku tido. 

Nak dijadikan cerita hari ni punch kad ku merah lagi. Tengok punch kad merah pun dah hangin 1 badan. Memang aku buat sesi termenung tu yg merah lg. Duk dalam bilik air pun termenung. Mula la g kerja pecut jer bawak kereta. Dah la keje dalam keadaan mengantuk ape nak buat semua tak jadi. Claim yang aku dah semak hilang tak tau kat mane. Fail yang aku nak pun tak jumpe. Ape kes ni?? Dah la kepala tengah pening. Tido dah cukup. Semua keje aku tak jadi hari ni. Nape ni??? Tolong....tolong.... tolong... Nak lelap mate sekejap pun tak dapat. Aku ni jenis payah tido disiang hari. Orang lain tido aku terkebil-kebil seorang diri. Hari yang cukup meneydihkan pada hari ni.









4 comments:

Popular Posts