Jom Klik

Saturday, February 26, 2011

Jom Heboh @ Kuala Terengganu

Yu..hu.... Jom heboh telah singgah di Kuala Terengganu. Bermula pada 25.2.2011 hingga 26.2.2011. Ramai la yang teruja nak pergi. (hi..hi..hi... termasuk aku la tu). Bertempat di Dataran Shah Bandar.Aku pun plan la dengan myhubby nak gi ni. Mula-mula plan petang tengok punyer tengok cuaca panas sangat la pada waktu petang. Kesian lak kat mytwin kalau pergi tengah-tengah panas. Aku dengan myhubby dah pikir parking punyer la jauh. Myhubby pun cakap kite g waktu malam la.

Aku dengan myhubby pun pergi la pada waktu malam. Fuyoo... Punyer la jem giler jalan. Aku pun naik pening tengok. Cari punyer parking jauh gak dapat parking. Jalan pun dah penat. Kene dukung pulak mytwin. Fuh... Turun lemak kat peha 5 kg. ha...ha...ha... Dah la dah 2 minggu tak pergi jogging. Sampai jer kat tapak jom heboh. Ramai giler orang yang datang. Macam-macam ragam dapat aku tengok. Biase la tempat orang ramai. Gerai jualan pun dah banyak tutup mungkin dah penat atau die orang simpan stok untuk jualan hari esok. Tapi sempat la aku beli 2, 3 jenis barangan. Nak snap pic. Tension bateri phone aku lak yang abis bateri. Hu..hu...hu.... sedih sungguh la. Sempat lak tengok pertandingan karaoke kat gerai hotlink. Lepas tu persembahan dari Tomok & Akim.

Penat la jugak. Last-last aku cakap dengan myhubby jom ler balik. Ngantuk la. Biase la aku pun bukan sihat sangat. Maklumla orang kene selsema. Malas la nak menjengok lame-lame kat satu-satu gerai. Bukan semua gerai yang aku terjah. Tapi barang-barang yang dijual boleh dikatakan murah la. Kalau sesiapa yang masih belum ade kesempatan pergi jom la singgah. Meramaikan lagi tapak jom heboh. Malam  ni ade konsert lak tu. Nak suruh aku pergi sorry la. Baik aku tido kat rumah.Sebab aku dah tahu orang mesti berganda-ganda dari semalam.

3 comments:

  1. Rozie pun pergi...yg nmpak muka kat TV mlm tadi tu Rozie lah yer?

    ReplyDelete
  2. ha..ha...ha... mlm konsert tak gi la.

    ReplyDelete
  3. ada beli cuka kurma ker? brand apa ye? sy pernah dgr radio..lupa lak brand nyer..

    ReplyDelete

Popular Posts