Jom Klik

Saturday, February 19, 2011

Duit Oh Duit




Cantikkan??? Katalog jam ni sampai bersama penyata kredit kad aku. Fuyoo... Cantik la. Harga pun cantik gak.Mula-mula aku buat biasa jer. Eh dah lama aku mengendap katalog ni berkenan dihati la pulak. Bila dah lama rase jatuh cintan la pulak.Ya ampun.. Mahal betul la.Kalau la harga jam ni dalam RM 500 atau RM 600. Emm... Dah ku rembatnya jam ni. (eh macam main bola sepak la pulak). Kalau bayar ikut ansuran dalam RM 1,6xx.xx. Kalau harga tanpa diskaun dah RM 2k...Baik la kau buat beli yg lebih berfaedah & berguna dari beli jam mahal. Tak mampu aku. Hanya mampu untuk melihat ajer. Biase la orang gaji ciput macam aku ni berangan nak beli barang mahal macam ni. Jawapannya makan maggi la dalam 4,5 bulan. Ish.... Bukan sebulan 2. Tapi 4,5 bulan lama tu.

So kepada orang yang berangan macam aku ni. Simpan jer la niat murni lagi mulia tu.                                                                                                                                

2 comments:

  1. beli kat petaling street je..hehe

    ReplyDelete
  2. Tu la pasal. Tp butik P.S tu ade tak yg same mcm ni ek....

    ReplyDelete

Popular Posts